Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Foorumilaisten käyttämät päihdeaineet?

Poissa Dancingbéar

    • Viestejä: 26
    • Karma: 1
    • Profiili
Joo eli tuli tässä unirytmiä korjaillessa mieleen tämmönen aihe: Eli mitä päihdeaineita foorumilaiset käyttävät sienten lisäksi?

Itseäni ei oikein muut kun psykedeelit kiinnosta + alkoholi / poppers nyt menee yleensä baareissa norkkuessa kun ei sitä selvinpäin kestä eikä muut päihteet kiinnosta:
Alkoholi
Poppers
Sienet
Happo
kannabis

Tulevaisuudessa voisin psykedeelisiä eläimiä vielä kokeilla (en ainakaan usko näiden laittomia suomessa olevan joten niillä voisi virkavaltaa vähän koijjata O:-) enkä nyt ole mikään yhteiskunnon vihollinen.) mutta muihin aineisiin itseltäni ei löydy minkäänlaista mielenkiintoa.


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Olen käytännössä kaikkiruokainen, poislukien bensat ja liimat yms. köyhänmiehenpäihteet. Se ei silti tarkoita päihtymistä päivittäin, eikä välttämättä edes kuukausittain.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa deffi

    • Viestejä: 23
    • Karma: 9
    • Profiili
Sienet ja ketamiini on tällä hetkellä mun juttu. LSD:stä en kauheasti pidä sen pitkän vaikutusajan vuoksi. DMT:hen tutustun paremmin tulevaisuudessa.


Poissa Toxicated

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Riippuu tilanteesta, varsinkin rahatilanteesta ja suosin omavaraista ja luonnonmukaista sensisijaisesti :)

EDIT: näin se on parempi..


Poissa Tofu

    • Viestejä: 19
    • Karma: 6
    • Profiili
Joku joka en ole minä tapaa käyttää kannabista säännöllisesti ja alkoholia vähemmän säännöllisesti. Psykedeelejä käytetään toisinaan ja oman harkinnan ja vallitsevan tilanteen mukaan.


Poissa Toxicated

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
hmm.. ja siis kaverit narkkaa.. mä kattelen vierestä naukkaan olutta yleensä..


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
viinakset ja tatit, kannabista on koitettu tusina kertaa isoin annoksin (esim. meni putkeen 2g kukkaa ja paljon lätkää) mutta minuun ei vaikuta kannabis, kaiketi kuulun niihin ERITTÄIN harvinaisiin tapauksiin joilta puuttuu se tietty reseptori aivoista.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Matkustaja

  • Vieras
Sienten lisäksi alkoholia aika harvoin, kannabista vähän useammin. DMT vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, mutta valmistuksen vaikeuden ja kemiallisuuden vuoksi en ole kokeillut. LSD:kin kiinnostaa, mutta en oikein tiedä noista synteettisistä aineista..


Poissa Dancingbéar

    • Viestejä: 26
    • Karma: 1
    • Profiili
Sienten lisäksi alkoholia aika harvoin, kannabista vähän useammin. DMT vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, mutta valmistuksen vaikeuden ja kemiallisuuden vuoksi en ole kokeillut. LSD:kin kiinnostaa, mutta en oikein tiedä noista synteettisistä aineista..

LSD en useassa tutkimuksessa todettu täysin keholle vaarattomaksi, eli sama kun sienissä.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Sienten lisäksi alkoholia aika harvoin, kannabista vähän useammin. DMT vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, mutta valmistuksen vaikeuden ja kemiallisuuden vuoksi en ole kokeillut. LSD:kin kiinnostaa, mutta en oikein tiedä noista synteettisistä aineista..

LSD en useassa tutkimuksessa todettu täysin keholle vaarattomaksi, eli sama kun sienissä.

Harvemmin se on tosta vaarallisuudesta, vaan yleensä siitä fiiliksestä, että jokin on luotu laboratoriossa. Itse olen eettisissä ongelmissa LSD:n suhteen, koska en tiedä reittiä, jota pitkin se on tarjolle tuotu ja mille tahoille siitä fyrkkaa ja etua menee. Kun niin eettinen ihminen luulen olevani ja järjestäytynyttä rikollisuutta sen tuottamien ongelmien vuoksi kartan parhaani mukaan. Luotan kuitenkin, että ne on jotain sympaattisia nyrkkipajoja, joissa hipahtavat kemian opiskelijat vääntävät itselleen ja universaalin rakkauden kautta kaikille läheisilleen lappuja. Enkä autuaasti edes muista, että jo lappujen raaka-aineet ovat kiven alla kansainvälisin säädöksin.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Kaikki käy.

Oon käyttänyt satoja erilaisia tajunnantilaa ergonomisoivia ja/tai paskaksi pistäviä aineita; useimmista olen pitänyt ja olisin valmis käyttämään uudelleenkin tietyssä käyttökontekstissa + yhteensopivalla intentiolla.

Pyrin vastaisuudessakin kokeilemaan mahdollisimman monia ja erityyppisiä aineita - ja täten kokemaan uudenlaisia tajunnantiloja, koska oon täysin pimahtanut tietoisuudentutkimukseen ja psykofarmakologiseen tajunnan alkemiaan.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Pyrin vastaisuudessakin kokeilemaan mahdollisimman monia ja erityyppisiä aineita - ja täten kokemaan uudenlaisia tajunnantiloja, koska oon täysin pimahtanut tietoisuudentutkimukseen ja psykofarmakologiseen tajunnan alkemiaan.

Hyvin sanottu, pätee minuunkin.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Undrln

  • Vieras
Säännöllisesti käytän lähinnä pilveä. Satunnaiskäytössä on taas käytännössä kaikki. Rännihommista en ole kyllä vielä innostunu, niin sanotaan että kaikki menee, kunhan se poltetaan tai syödään. Taidan olla jollain tavalla immuuni hallusinaatioille. En ole mistään millään annoksilla saanut koskaan mitään hallusinaatioksi kutsuttavaa. Saan hallusinogeeneistä lähinnä emotionaalisia trippejä, enkä oikein muuta. Sellainen kunnon todellisuus paskaksi -tila olisi hauska kokeilla, mutta ei riitä kontaktit johonkin megalastiin DMT:tä. Jos sitä Ayahuascaa jostain saisi joskus. Kylhän sitä sais ulkomailta ihan postin kautta tilattua, mutta on vielä niin paljon kokeiltavaa tällä keskitasollakin, että jätän sen toiseen elämäntilanteeseen.

Ainoa negatiivinen puoli mitä on tullut (tai ainakin mitä olen itse havainnut) on, että olin varsinkin alussa alttiimpi lieville paniikkikohtauksille, jos oli lähiviikolla jotain suurempaa käyttänyt. Nekin kesti lähinnä 2sekunttia ja rajottuvat siihen, että ahisti ja hengitys salpaantu ja hämmennyin tilanteelle. Tais olla sitä, että kuumotin vähän kuinka nuppi kestää tätä kaikkea, mutta sit kun huomasin, että ei siitä mitään tapahdu niin ne loppu. Alussa niitä oli varmaan joka viikko ainakin yksi, mutta nyt niitä ei ole ollut useaan kuukauteen, vaikka käyttö jatkunut. Kai se oli joku "aivojen sisäänajovaihe" sit olevinaan.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Taidan olla jollain tavalla immuuni hallusinaatioille. En ole mistään millään annoksilla saanut koskaan mitään hallusinaatioksi kutsuttavaa. Saan hallusinogeeneistä lähinnä emotionaalisia trippejä, enkä oikein muuta.
Tarkoitatko sanoa, että et koe myöskään visuaaleja / fosfeeneja / synesteettisiä välähdyksiä? Vai niin, että nämä häikät aistimuksissa eivät kehity kompleksisiksi kuvioiksi, ns. eideettisiksi, toisen todellisuuden kaltaisiksi maailmoiksi?

Mäkin oon ollut muissa maailmoissa vain hyvin suurilla annoksilla, sanotaan 50 mg 2C-T-7:tä tai +4 grammaa sieniä. (Ja ainoastaan LSD:n vaikutuksen alaisena olen todella uskonut näihin näkymiin.)

Toisaalta eräs ystäväni ei näe juurikaan edes visuaaleja, vaikka söisi rasiallisen sieniä, vaan matkaa lähinnä kehontuntemuksissaan; maan syvyyksien puristuksesta kaukaisiin ulkoavaruuksiin.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Undrln

  • Vieras
Erittäin lieviä korkeintaan. Annokset ollut keskivahvana aineella, jos toisella ja ne visuaalit yms ovat olleet todella lieviä. Kun oikein käyttää mielikuvitusta, niin joku esine saattaa olla vähän kolmiuloitteisempi, kuin yleensä. Erokin on niin minimaalinen, että jos tarpeeks yrittää ja silmiä kieroon vääntää, niin saa sen selvänäkin aikaan. Itselläni hallusinogeenit vaikuttaa tunteisiin kuten sanoin. Lähinnä pällistelen sormiani ja pidän kykyä liikuttaa sormia ajatuksen voimalla maailman kahdeksantena ihmeenä -tasosia juttuja. Kovin visuaali tais tulla, kun vedin marzineja kaksi levyä (20nappia aka 1000mg), niin metsässä värit näytti vähän kirkkaammilta kuin yleensä ja kuumotin karhuja varjoissa. Mitää en kyllä oikeasti nähnyt/aistinut millään tasolla värejen lisäksi. Jalat tuntu kyllä niin lyijyltä, että ei päässyt edes portaita ylös. Joko niistä nousee toleranssit jonkun kolmen kokeilun jälkeen tajuttoman eeppisiksi, tai mulla on joku luontainen vastustuskyky tätä vastaan. Ensimmäisel kerral söin 5, toisel 10 ja kolmannella 20. Kaikki oli about samanlaisia vaikutuksiltaan. Ainoastaan maan painovoima tuntu skaalautuvan oikein.

Sit jotkut sankarit saa noista marsuista jollain viidella napilla täys menon päälle. Painoa on kyllä siinä 100kilon paikkeilla, niin joutuu kaikissa aineissa ottamaan aina vähän ylimääräistä, mutta 4kertainen annos ei tee mitään.

http://trippi.info/trippipedia/Syklitsiini_%28Marzine%C2%AE%29 jos joku ei tiedä marsuista.