Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Mitä biisiä fiilistelet tällä hetkellä?

Shiron · 821 · 266130

Poissa lazla

    • Viestejä: 74
    • Karma: 5
  • Kuosittaja
    • Profiili
Aika - Musta Timantti (1986)
Törmäsin sattumalta kyseisee biisii ja samantie kolahti :D
"Olemme vain tomua tuulessa"


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Hyviä viboja! Onneksi ystäväni laittoi kuuntelemaan:


Raparuma - If only... [Three Worlds EP]
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
http://www.youtube.com/v/rQJjfT4Y5xs?version=3&hl=fi_FI

De Dannan - The Call and the answer

Tähän liittyy mulla semmoinen tarina, että olin yksi päivä odottelemassa isääni Tampereen keskustassa ja siinä odotellessani kaivoin tinapillin laukusta ja aloin soitella sekalaisia irlantilaisia melodioita. Ihan omaksi huvikseni. Sain muutamia hymyjä ohikulkijoilta.
Aikani soiteltuani eteeni käveli sokea nainen keppinsä kanssa. Hän ojensi kättään ja antoi kaksieuroisen minulle. Kiitin ja sanoin, että en kyllä soitellut rahasta, vaan ihan omaksi (ja ohikulkijoiden) iloksi.
Nainen kehui kovasti soittoani ja sanoi itsekin tykkäävänsä kovasti irlantilaisesta musiikista. Kertoi itsekin soittavansa kitaraa ja laulavansa.
Juteltiin siinä tovi ja hän sitten kertoi, että tykkää kovasti tästä The call and the answer-kappaleesta. Kirjoitin nimen ylös ja lupasin opetella soittamaan sen.

Tänään sain vasta kuunneltua sen ja vähän lauleltua mukana. Tulee hirmu hyvä olo tästä laulusta. Sekä sen sokean naisen vuoksi, jota onnistuin ilahduttamaan keskellä ihan tavallista iltapäivää, että siksi, että tämä on oikeastikin ihan hirmu kaunis laulu.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Oi että tuo Aivinan viesti kuulosti hellyyttävältä. :) Hienoa että teet noin; soitat vain kaikkien iloksi. :-* Oikein.
Fartin linkkaama video vaikutti myös syvästi. Kiitos. :'(

Oon jo ihan liiaksi postaillut tänne näitä, mutta haluan vielä jakaa kanssanne erään sivuston; electoplazm. Tuolla jaetaan ilmaiseksi musiikkia psytancesta ja sen alagenreistä aina tunnelmoivampaan elektroniseen dubbiin. Uusia hyviä artisteja jne.

Ensimmäisiä kappaleita joita löysin sivustolta:
Wolfen Technologies - Keep On Flowing ᴴᴰ
Tunnelmallista iltaa arvon foorumilaiset! 8)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.



Poissa Pastori Outous

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Circlen koko tuotanto soinut tän päivän, mutta erityisesti tämä:

Circle - Lääke




Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.



Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
Koan - Odysseus Under The Old Tree

KukkaTädinHattu mainosti eilen chatissä ja vaikka olen Koania joskus aiemmin kuullut niin iski kyllä mulle todella kovaa ja syvälle. Paljon kiitoksia!
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla



Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
zero cult - broken hope

Jälleen KukkaTädinHatun vinkkaama artisti ja tyttären valitsema biisi  :D
Aivan älyttömän hyvä... Kuulokkeet korvissa, hyvää musiikkia ja ikuisuus...
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla


Poissa Celphos

    • Viestejä: 31
    • Karma: 12
    • Profiili
Younger Brother - Night Lead Me Astray

Löyty sattumalta. Nyt en oo vähään aikaan kuunellukkaan muuta ku younger brotherin vaccine albumin kappaleita. :'D


Poissa Silo-P

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 267
    • Karma: 25
    • Profiili
Tää biisi saa mut positiiviselle mielelle ja kiitolliseksi siitä, mitä mulla on.

Hyvän mielen Stepailua

Stepa - Kaikki Hyvin
''Nauti siitä mistä eniten sä pidät!''