Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ensimmäinen kokeilu

Poissa JPR

    • Viestejä: 64
    • Karma: 9
    • Profiili
Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa cubensiksia. Olen vielä hiukan jälkimainingeissa, joten pahoittelen jos teksti hyppii tms. Minulla ei ollut tarkkaa vaakaa, joten napsaisin muutaman sienen naamaan teen seassa. Siitä sitten menin hiukan jännittyneessä olotilassa sängylle makoilemaan ja kuuntelemaan musiikkia, erilaisilla hengitysharjoituksilla sain itseni rauhalliseksi. Olotila muuttui pikkuhiljaa jotenkin tyyneksi ja rauhalliseksi, ja siihen se sitten jäikin,olin siis ottanut turhan vähän sieniä ja kaikki tuntui jotenkin vajavaiselta. Pari tuntia nauttimisesta söin vielä muutaman sienen sen kummempia miettimättä.

Tästä se olo sitten alkoikin muuttumaan. Menin tekemään hiukan evästä, kun alkoi tuntumaan että aivan kuin olisin laivassa joka on kovassa aallokossa, kaikki huojui. Sen jälkeen (en tajunnut silloin mitä tapahtuu mutta analysoin tämän myöhemmin) aloin jollain tapaa irtaantumaan todellisuudesta. Tätä on vaikea sanoin kuvailla, joku ehkä ymmärtää mitä tarkoitan. En tuntenut yhteyttä mihinkään ja kaikki tuntui jotenkin vieraalta. Tässä muuttuneessa todellisuudentajussa tein myös erään huomion: minulla on huono näkö, ja aloin katsomaan kaikkea, kaikki näkyi "normaalin epäselvästi", kunnes oivalsin että ei minun näössäni ole vikaa, kaikki vain näyttää tältä. Okei, ei kuulosta kirjoitettuna miltään, sillä hetkellä se oli mahtava oivallus. :)

Hiukan pelokkaissa tunnelmissa menin takaisin sänkyyn kuuntelemaan musiikkia, ja sitten alkoi jokin "sisimpää piinaavien asioiden käsittely". Tästä en sen tarkemmin kerro muutakuin että se oli kaikkea muuta kuin mukavaa, epämiellyttäviä asioita vaan tulvi mieleen. En tiedä kuinka kamalaa se olisi ollut ellen osaisi joogan ja meditoinnin ansiosta rauhoittavia tekniikoita. Loppujen lopuksi nämä asiat jotenkin ratkesivat, ja tilalle tuli uskomaton rauhallisuus ja tyyneys jotka jatkuvat edelleen. Tässä ensimmäinen kokemukseni. Epämiellyttävä, mutta kannatti kokea.
En usko ihmeisiin, vaan oletan niiden tapahtuvan.


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Kuulostaa ihan kuin olisi otettu juuri hiukan yli kynnysannoksen. Siitä saa usein sellaisen vellovan ja hämmentävän tilan joka ei tunnu oikeen hyvältä, muttei nyt mitenkään erityisen huonoltakaan. Matkalle sillä ei vielä pääse. Olisikin hyvä ottaa varman päälle aina sen verran enempi että sienet pääsevät kunnolla vaikuttamaan niin ei jää tuohon "välitilaan". Tai sitten alle kynnysannoksen jos haluaa ottaa mikrodoseja (joka on muuten ihan kokeilemisen arvoista sitten ekojen matkojen jälkeen).

Uudelleen annostelu on sitten ainakin isommilla annoksilla usein melko epävarmaa, mikäli haluaa miellyttävän tripin. Se voi kyllä joskus onnistua hyvin, mutta jos ottaa yhdellä kertaa vähän enempi niin saa varmemmin hyvän matkan. Puntarilla mittaat vaan tarkan määrän :)
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.


Poissa JPR

    • Viestejä: 64
    • Karma: 9
    • Profiili
Joo mulla oli sienet vielä vähän kosteita ja vaaka näyttää vain 1g tarkkuudella joten sillä ei tehnyt tässä tapauksessa mitään joten yritin fiiliksen mukaan valita oikeaa määrää, en halunnut mitään övereitäkään koska tilanne vähän jännitti. Ensi kerralla kuivaan sienet kunnolla ja hommaan tarkemman vaa'an.
En usko ihmeisiin, vaan oletan niiden tapahtuvan.