Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Brain zap

Poissa faarao

    • Viestejä: 20
    • Karma: 0
  • Uudella foorumilla täysin samalla nimimerkillä :)
    • Profiili
Minkälaisia kokemuksia muilla on näistä niin sanotuista brain zapeistä?

Itse tutuistuin näihin ihaniin sätkyihin jo heti ensimmäisellä yhden gramman sienikokeilulla. Reilu tunti sienien nauttimisesta, makasin sängyssä silmät kiinni ja olin vajoamassa syvyyksiin, kun yhtäkkiä eräänlainen sähköisku herätti minut. Silmissä välähti ja korvissa kuului staattista kohinaa sen sekunnin kymmenesosan ajan, ja sitten se oli ohi. Ei se miltään tuntunut, mutta silti kokemuksena melko epämukava. Uusien käyttökertojen myötä olen todennut että mitä suurempi annos sitä voimakkaammat brain zapit. Viimeisimmällä kerralla sätkyt nostivat koko kropan ylös sängystä, joka teki silmät kiinni olemisesta täysin mahdotonta kun 10 minuutin välein keho hyppää pystyyn. Silmät auki näitä ei ole vielä kertaakaan tapahtunut, joten jatkossa taidan harrastaa vain silmät auki matkailua.


Lopuksi, mielenkiintoista näissä on että ilmeisesti jotkut ovat kokeneet näitä zäppejä puhtaasti meditoidessakin, ilman minkäänlaisten substanssien myötävaikutusta.


Poissa Throgerfuns

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Olen myös kokenut jotain mitä voisi kuvailla "brain zapeiksi". Luulen ainakin että tarkoitat samaa. Semmoinen tunne että aivot heittää jonkun virhesanoman ja hetken näkee välkkyvän valon (silmät kiinni ollessa) ja korvissa kuuluu kohinaa, tai enemmin "ärinää". Juuri semmoinen vanhan tietokoneen PC-kaiuttimen virheääni. Samalla tuntuu kuin saisi sähköiskun, ja pienen hetken se tuntuukin hyvin epämiellyttävältä, myös sen aiheuttaman säikähdyksen vuoksi, mutta useimmiten tämän ohimentyä tulee hyvinkin euforinen olo. Tuon hyvän olon tunteen, ja tapahtuman mielenkiintoisuuden vuoksi itse kyllä enemmänkin toivon saavani näitä kuin että pelkäisin.

Tätä on ilmennyt enimmäkseen yli 3g annostuksilla, mutta joskus myös pienemmillä, ja muistaakseni aina juurikin sellaisessa syvään meditatiiviseen tilaan vaipuessa. Yleensä en saman tripin aikana saa useampaa kuin korkeintaan pari tällaista "kohtausta", eivätkä ne ole pakottaneet sen isompaan liikehtimiseen kuin pieneen säpsähdykseen, ehkä lähinnä sen säikähdyksen vuoksi.

Pitääkin koettaa etsiä löytyisikö noista meditaation aiheuttamista räpsyistä jotain kirjoitettua.