Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tajunnan laajentamiseen verrattavat kokemukset

Poissa Tajuntani

    • Viestejä: 29
    • Karma: 5
    • Profiili
Lyhyt taustatarina: Oon huomannut, että kun vuodet kuluu niin tajuntaa tulee laajennettua sienillä yhä harvemmin. Edellisestä kerrasta on jo reippaasti yli vuosi, ja vaikka suunnittelenkin taas lähipäivinä lähteväni sellaiselle matkalle, koen että sienet on tarjonneet jonkinlaisen uuden näkökulman elämään, avanneet oven taikamaailmaan, siten että se ovi pysyy auki vaikkei sienikokemusta uusisi pitkiinkään aikoihin, ja varmaan se säilyisi vaikkei sitä uusisi enää koskaan.

Aloin miettimään muita asioita elämässä, jotka tuottaisi ihmisille samanlaisia kokemuksia: pitkään, kenties läpi koko elämän, kestäviä muutoksia tapaan katsoa ympäröivää maailmaa. Tottakai meistä jokainen muuttuu koko ajan kokemustemme perusteella, mut haen nimenomaan sellaisia kokemuksia jotka sienitripin tavoin on lyhytkestoisia ja selkeästi aikaan sijoitettavia, yleensä myös jotenkin voimakkaita.

Onko elämässä tullut vastaan muita kokemuksia, joiden koet muuttaneen sua jotenkin samalla tavalla?





Poissa Meischel

    • Viestejä: 30
    • Karma: 0
    • Profiili
Tää ei oikeastaan ole mikään lyhytkestoinen kokemus olleskaan, mutta eniten mun tapaa ajatella, ymmärtää, katsella ja omaksua elämää on muuttanut tieteeseen tutustuminen, ja ennen kaikkea kvanttimekaniikkaan paneutuminen. Mitä enemmän oon siitä koittanut ymmärtää, sitä enemmän oon alkanut yhdistää tällaista "henkistä" meininkiä siihen. Jos et ole lukenut kyseisestä teoriasta mtn, suosittelen lämpimästi :) Ne on yhtä hulluja ja mieltä räjäyttäviä juttuja, kun vaikka sieni trippi. Ja sitten jos vielä päättää alkaa pohtimaan kvantti maailman ihmeitä tripin aikana, niin siinä saattaa alkaa ajatus juosta aika mielenkiintoisissa sfääreissä.

Edit: Ja täytyy vielä lisätä, että MATKUSTAMINEN! Se on yks parhaista tavoista laajentaa tajuntaansa.
On these barren lands, nothing to enhance. Crown yourself with empty hands.


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Musiikki. Tämän lisäksi myös meditointi, kunhan jaksaa harjoittaa sitä päivittäin.
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.