Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tietoa tarvitsen!

Poissa Huuhailija

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
En ole koskaan käyttänyt psykedeelejä. Ennen suorastaan pelkäsin niitä (johtuneeko ala-asteen kauhu"valistuksista"?), mutta olen suurimmaksi osaksi päästänyt pelosta irti ja tilalle on tullut uteliaisuutta ja mielenkiintoa. Taustatiedoksi kerron, että olen (väärin)käyttänyt kaikenmoisia lääkkeitä päihtymistarkoituksessa, myös kannabis ja MDMA ovat hyvin tuttuja. EDIT: Ainiin, mitään lääkityksiä ei ole käytössä.

Olen jonkin aikaa harkinnut kokeilevani varovasti psykedeelejä (EN "pää sekaisin"-ajatuksella) ja hommasinkin sitten "heräteostoksena" 25g Pcilocybe Galindoi-tryffeleitä. Tuoreita ovat ja ovat olleet jääkaapissani jo noin viikon. Olen lueskellut tätä foorumia ja tietoa muualtakin netistä noin yleisesti ja kerännyt rohkeutta :D Jonkunlaista pelkoa ja jännistystä siis vielä löytyy. Nuo tryffelit kuitenkin varmaan kohta alkavat menemään pilalle, eli toivon saavani teiltä rohkaisua ja neuvoja :)

Suurin ongelma on; kuinka paljon? En halua mitään älytöntä sekoilukuosia, vaan jonkilaista kosketusta siihen, mitä tämä on. Tuon asteikon mukaan siis kai tähtäisin 2-tasolle, en kuitenkaan missään nimessä yli kolmen. Vaakaa ei tietenkään ole, joten sekin vaikeuttamassa tätä hommaa. Tuoreena ajattelin ne mutustella, juuri tuon vaa'an puuttumisen takia, ja ylimääräisen säädön (olen laiska :D).

Mieheni on minua vahtimassa ja on itse kokenut entinen trippailija. Mutta koska olen liiaksi huolehtijatyyppiä, päädyin kyselemään tänne muiden mielipiteitä :) Kiitos jo etukäteen, jos tähän joku jaksaa vastailla!


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Hei Huuhailija, tervetuloa foorumille.

Suurin ongelma on; kuinka paljon? En halua mitään älytöntä sekoilukuosia, vaan jonkilaista kosketusta siihen, mitä tämä on. Tuon asteikon mukaan siis kai tähtäisin 2-tasolle, en kuitenkaan missään nimessä yli kolmen. Vaakaa ei tietenkään ole, joten sekin vaikeuttamassa tätä hommaa. Tuoreena ajattelin ne mutustella, juuri tuon vaa'an puuttumisen takia, ja ylimääräisen säädön (olen laiska :D).
Jonkin verran asiaa googleteltuani sain sen käsityksen, että viisi grammaa tuoreita P. galindoin rihmastopahkoja ("tryffeleitä") vastaisi noin grammaa kuivattua P. cubensista. Mitään varsinaisia pitoisuusmittausten tuloksia ei löydy, niin asian suhteen joutuu luottamaan anekdootteihin. Sopiva annos aloittelijalle kuitenkin lienee tuollaiset 5-10 grammaa, joten suosittelisin sinua jakamaan tuon satsin silmämääräisesti neljään suunnilleen samankokoiseen läjään ja nauttimaan yhden niistä läjistä. Loput satsit kannattanee yksittäispakata tiiviisiin pussukoihin tai rasioihin ja laittaa pakastimeen.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher