Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Dimetyylitryptamiini (DMT)

Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Nyt tässä tapauksessa kun DMT:stä puhutaan, niin kyseessä on kyllä yleisesti melko turvalliseksi havaittu aine. Kunhan DMT:tä nautitaan edes etäisesti normaalien annosmäärien puitteissa niin ei siitä pitäisi ainakaan fyysistä vaaraa syntyä, kunhan henkilö ei vain käytä mitään muuta siinä ohella.
Niin ja DMT:n käytöstä ei taida löytyä edes mainintoja mistään haitallisuustilastoista? Psilosybiini sen sijaan on aivan viimeisten joukossa (0,2% kaikista käyttäjistä).
Sinänsä vähän omituista, että psykedeeleillä harvemmin (ainakin tilastojen mukaan) saa aikaan pidempiaikaista ongelmia/mielenterveyden häiriöitä. Vaikka siis oikein voimakas DMT-kokemus pistää kuulemma todellisuuden aivan uuteen uskoon, ja lähes samoihin tiloihin isot annokset psilosybiiniä voi viedä.
Kun taas vertailun vuoksi esimerkiks tavallinen amfetamiini ei näihin verrattuna tunnu käyttäjälleen lähes miltään, ja se aina antaa ne ennalta arvattavat ja toivotut vaikutukset (jos siis kaikki muuten on itsen ja ympäristön kannalta ok), mutta paljon todennäköisemmin siitä on mahdollista saada em. ongelmia. Näin sanoo tilastotkin.


Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
En löytänyt parempaakaan ketjua, niin laitetaan tähän ketjuun oma kokemus DMT:stä. Trippistooreja ei näkynyt pahemmin olevan, joten ehkä yksi tällainenkin tähän mahtuu.  En osaa sanoa kuinka syvällä on käyty, mutta siitä olen varma, että ihan uudessa paikassa tuli oltua.

Ensimmäiset henkoset pienellä satsilla. Savu maistuu kumille tai muoville, mutta on siedettävää. Kun nousu alkaa pelästyn ja puhallan savut ulos. Jään hiukan outoon tilaan. Huone näyttää oudolta, mutta järki pysyy päässä. Olo on rento, mutta siinä on jotain ennen kokematonta. 15 minuutin päästä pää alkaa selviämään. Uuteen yritykseen. Tällä kertaa hiukan enemmän purua eli 0,07 grammaa pongin pesään. Kyseessä siis poltettava yrttiseos, jossa inhibiittoria, DMT:tä ja yrttiä X. Keuhkot täyteen kumin makuista savua. Pidätän ja pidätän savua keuhkoissa. Nousu alkaa. Nousu kiihtyy. En puhalla ulos. Yhtäkkiä näkökenttä muuttuu sarjakuvaksi. Värit muuttuvat kellanruskeaksi. Verhot venyvät silmissä pitkiksi. Psykedeelinen G-voima on villi.  Painun omaan kuplaani vauhdilla. Trippisitterini näyttää olevan toisessa maailmassa jääden pois minun todellisuudestani. Moi vaan. Värit ovat syksyn ruskeaa ja keltaista ja ääriviivat häviävät. Sujahdan pääni sisään. En näe enää silmillä vaan olen jossain muualla, mutta näen koko ajan. Huimaa, mutta olo on siedettävä tai melkeinpä hyvä. Ihmeellisen kirkkaan puhtaat värit täyttävät "näkökentän". Näkökenttää siinä mielessä, kuin olen sen tajunnut aiemmin, ei kyllä ole. Olen pallo sisällä, enkä ole varma ovatko silmäni auki vai kiinni. Nyt sellainen tuntuu jotenkin yhdentekevältä kummassa karusellissani. Näen virtana symboleita ja todella puhtaita värejä. Symbolit ovat kirkkaita ja niiden tarkkuus on uskomattoman UberHD-tasoista grafiikkaa täydellisine väreineen. Todella hienoa työtä artistilta kuka onkaan. Kuviot ovat täydellisiä ja niissä on hienoja yksityiskohtia. En näe mitään muistojani filminauhana, joita odotin näkeväni, vaan ainoastaan viliseviä kauniita värikkäitä symboleita. Osa symboleista on tuttuja suurin osa ei. Osa symboleista on kultaa osa animoituja. Vihreää ja punaista taustaa. Vilinä on kovaa. Olo on rauhallinen. Olen kait silmät kiinni. Ei mitään ahdistavaa. Ajan taju säilyy kohtuu hyvin. Alan palaamaan noin 6 minuutin kuluttua hitistä. Nyt alan taas näkemään omilla silmillä. Olen hiukan pettynyt. Ajattelen etteikö päässäni ole muuta kuin noita symboleita? Ei näkynyt Jumalia eikä universumin salaisuudet aukeakaan minulle yhdessä rysäyksessä. Ei Alieneita missään. Pudottelen rauhassa alas. Olo on koko ajan rento.
Päätän vielä koittaa kolmannen hitin noin tunnin päästä. Matka alkaa samalla tavalla. Samat visuaalit, jos niitä voi oikeastaan niiksi sanoa edes ja sama jo tuttu lähdön huikea humina. Kiihdytyksessä mietin, että olin juuri tässä lirissä ja taas hyppäsin tarkoituksella tänne. Hetkessä olen taas symbolien keskellä. Tällä kertaa syöksyn symboleihin eri kulmasta ja näen taas itseni tai pääni jonkin sortin symbolikoodeina. Hujahdan koodien ohi. En tajua höykkäsenpöläystä koodeista. Hienoja ovat. Tuntuu, että kaikki mitä olen tehnyt on koodattu tuohon jostain syystä. Olisin halunnut nähdä itseni hiukan upeampana kuin pikku ikoneina, mutta tuollainen verkosto minä sitten kait olen. Nyt hujahdan kuitenkin koodien ohi. Nyt olen pimeässä. Katson toiseen suuntaan. No nyt on jo hiukan mystisempää. Kumin tuoksu täällä jossain on yhä todella vahva. Ihme mesta. Alan katselemaan hiukan erilaisia symboleita ja onko siellä kasvojakin? Näen violetteja lonkeroita ja kuvittelen näkeväni jonkin sortin intialaisen jumaltyypin. Täällä onkin parempi meininki kuin siellä oman pään höpsössä kuvakirjassa. Pidän silmiä kiinni ja tunnen, että paluu alkaa. Meidän arkimaailma ja pään sisäinen maailma sekoittuvat kivasti. Olo on kiva. Palattuani totean, että eiköhän tässä ole tänään jo tarpeeksi oltu matkoilla. Pitää sulatella tämä elokuva tekstiksi.
Siivoilen kämpän ja valmistaudun nukkumaan menoon. Tuumin näkemiäni juttuja, joita on enää vaikea muistaa. Vain hattaroita sieltä täältä tulee mieleen. Jonkin kuvan muistaessani haistan taas kumin. Vielä vaikeampi kuin muistaa näitä on kirjoittaa ylös mitä tapahtui. Kokemus oli vaikuttava. Oliko se kuinka merkityksellinen, niin sitä en osaa oikein sanoa. Mitään ikävää tunnetta ei jäänyt. Ei ole pahaa oloa eikä ollut vaikeita hetkiä. Ainoastaan lähtökiihdytykset olivat sellaisia mahasta kouraisevia. Täysin erilainen kokemus kuin mikään muu psykedeeli on koskaan tarjonnut se on varmaa.  Seuraavan yön nukun hyvin. Seuraava päiväni on ihan tavallisen ihmisen tavallinen päivä ja luullakseni aika samana ihmisenä kuin ennenkin sen elän. Olenko sittenkään ihan täysin sama tyyppi?   Minulla on nyt vain yksi uusi ihmeellinen muisto ja kokemus, jollaista en olisi voinut tietenkään kuvitella kokematta sitä. Sellaistahan elämä on alati yllättävää ja joskus hiukan mystistä. Jos ei muuta ei jäänyt käteen, niin ainakin minulla on hupaisa muisto vihreästä nuolesta, joka osoittaa oikealla suoraan neliöön, jossa on kaunis pieni sydän kuin suoraan lasten kuvakirjasta.

 ;D ;D ;D ;D


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
....
Mitä kaikkea deelejä olet ottanut aiemmin?
Ja onko DMT mielestäsi sopiva vaihtoehto, jos joku hakee intensiivisempää kokemusta, mutta lyhyellä kestolla? On se muutama minuutti vähän eri asia, ku useampi tunti, vaikkakin aika menettää näissä asioissa usein merkityksensä.


Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
....
Mitä kaikkea deelejä olet ottanut aiemmin?
Ja onko DMT mielestäsi sopiva vaihtoehto, jos joku hakee intensiivisempää kokemusta, mutta lyhyellä kestolla? On se muutama minuutti vähän eri asia, ku useampi tunti, vaikkakin aika menettää näissä asioissa usein merkityksensä.

Nämä tullut nuoruudessa koitettua : LSD, Peyote, Psilosybiini, 2CB  ja siis DMT. DMT oli näistä kaikista kokemuksista ihan omalla tasollaan eikä sitä kokemusta voi oikein verrata noihin muihin psykedeeleihin. Intensiivinen se oli ainakin ja kesto lyhyt. Monet raportoivat, että trippi tuntuu ikuisuudelta, mutta en havainnut sellaista epämiellyttävää limboefektiä ja ajantaju säilyi aika hyvin. Tripin jälkeen pää selveni vauhdilla eli jo noin 20-30 minuutissa eikä mitään pidempää häntää jäänyt haittaamaan nukkumista tai muutakaan, että kyllä tämä hyvin lyhyt kestoinen on ainakin yhden ainoan kokemukseni mukaan. Kannattaa varautua kyllä yllätykseen ensimmäisellä kerralla, sillä potku on tosi voimakas.


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
Nämä tullut nuoruudessa koitettua : LSD, Peyote, Psilosybiini, 2CB  ja siis DMT. DMT oli näistä kaikista kokemuksista ihan omalla tasollaan eikä sitä kokemusta voi oikein verrata noihin muihin psykedeeleihin. Intensiivinen se oli ainakin ja kesto lyhyt. Monet raportoivat, että trippi tuntuu ikuisuudelta, mutta en havainnut sellaista epämiellyttävää limboefektiä ja ajantaju säilyi aika hyvin. Tripin jälkeen pää selveni vauhdilla eli jo noin 20-30 minuutissa eikä mitään pidempää häntää jäänyt haittaamaan nukkumista tai muutakaan, että kyllä tämä hyvin lyhyt kestoinen on ainakin yhden ainoan kokemukseni mukaan. Kannattaa varautua kyllä yllätykseen ensimmäisellä kerralla, sillä potku on tosi voimakas.
Entä suositteletko ekakertalaiselle trippivahtia? Kaikilla siihen ei välttämättä mahdollisuutta ole....


Poissa Shutter

    • Viestejä: 25
    • Karma: -12
    • Profiili
Muakin kiinnostaisi kokeilla DMT, mutta on astma, niin en uskalla keuhkottaa. Pitääköhän alkaa vielä piikittää psykedeelejä, jos ei muuten pysty käyttää? 🤔😛


Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili

[/quote]
Entä suositteletko ekakertalaiselle trippivahtia? Kaikilla siihen ei välttämättä mahdollisuutta ole....
[/quote]

Todellakin suosittelen ekakertalaiselle turvallista trippivahtia olipa kyseessä mikä tahansa psykedeeli. Kaikki mikä tekee omasta olosta turvallista kannattaa käyttää hyväksi alkaen viltistä, suklaasta tai mukavasta lämpimästä karvalakista. Eikä trip sitter ole huono idea kokeneemmallakaan psykonautilla.   


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
Todellakin suosittelen ekakertalaiselle turvallista trippivahtia olipa kyseessä mikä tahansa psykedeeli. Kaikki mikä tekee omasta olosta turvallista kannattaa käyttää hyväksi alkaen viltistä, suklaasta tai mukavasta lämpimästä karvalakista. Eikä trip sitter ole huono idea kokeneemmallakaan psykonautilla.
Ok. Sehän se vähän on, ku kaikilla ei oikein ole mahdollisuutta siihen. Ehkä voimakkain "deeli", tai oikeastaan disso, mitä tähän mennessä on tullu koettua on salvia. Kuitenkin dmt ja se ei ole sama asia....


Poissa Arosusi

    • Viestejä: 70
    • Karma: 15
    • Profiili
Todellakin suosittelen ekakertalaiselle turvallista trippivahtia olipa kyseessä mikä tahansa psykedeeli. Kaikki mikä tekee omasta olosta turvallista kannattaa käyttää hyväksi alkaen viltistä, suklaasta tai mukavasta lämpimästä karvalakista. Eikä trip sitter ole huono idea kokeneemmallakaan psykonautilla.
Ok. Sehän se vähän on, ku kaikilla ei oikein ole mahdollisuutta siihen. Ehkä voimakkain "deeli", tai oikeastaan disso, mitä tähän mennessä on tullu koettua on salvia. Kuitenkin dmt ja se ei ole sama asia....

Mäkin suosittelen trippivahtia ekalle/ekoille kerroille. Höyrystetty dmt on luultavasti intensiivisin tajuntaa muuttava kokemus mitä voit kokea, joten valmistautuminen ja turvallisuus on tärkeää.

Mulla ei ollu mun ensimmäisellä kerralla vahtia ja olin huonosti valmistautunut, vaikkakin utelias ja jo kokenut psykonautti. Höyrystin breakthrough-annoksen ja jouduin punertavaan tilaan joka oli täynnä pellejä harrastamassa seksiä. Hieman hämmennyin orgioista ja jäin suu auki tuijottamaan menoa. Äkkiä pellet huomasivat minut ja alkoivat huutamaan mulle että olin tunkeutunut johonkin pyhään mihin en ollut vielä valmis. Seuraavaksi huomasinkin makaavani sängylläni lähes selvänä ja ihan yhtenä kysymysmerkkinä siitä että mitä ihmettä just tapahtu. Kokemus oli sen verran voimakas, outo ja hiukan pelottavakin että päätin etten koske dmt:hen vähään aikaan ja en varsinkaan ilman kunnollista valmistautumista.

No kuinkas kävikään, vielä saman päivän iltana kävelin kaverin luo ja ehdotin että höyrystettäisiin vähän dmt. Tällä kertaa trippi oli ihan erilainen. Dmt henget toivottivat minut tervetulleeksi ja lennättivät minua sinisen tietoisista palasista rakentuvan temppeli-kaupunkin yllä. Kun palasin takaisin "tälle-puolelle" niin henget seurasivat minun mukanani ja tekivät mulle lääkärin tarkastuksen jossa totesivat että olen ihan terve ja ok jäbä. Tän kokemuksen jälkeen kaikki dmt-matkat olivat hyvin antoisia.

Ensimmäisen ja yksin tehdyn höyrystyksen jälkeen olo oli hiukan vinksahtanut ja outo jos vähän ulkopuolinenkin suhteessa kaupungin vilinän ihmisiin, mutta höyrystys kaverin kanssa avasi yhteyttä ihmisiin ja psykososiaalista ymmärrystä itsestä.

Dmt ja salvia on hyvinkin erilaisia kokemuksia - itse olen kokenut useita breakthrough-tason dmt matkoja sekä polttanut puhdasta itsekasvatettua salvia lehteä monta kertaa. Yhteistä näille on se kuinka nopeasti tajunta muuttuu, siinä testataan kyllä mielen kykyä päästää irti. Suosittelen valmistautumaan esim. meditoimalla, joogaamalla, rukoilemalla, tanssimalla, laulamalla, kylmällä suihkulla/avannolla. Monesti olen kokenut myös alttarin hyväksi jos tuntuu että meininki menee liian intensiiviseksi liian nopeasti - niin katse vaan alttariin joka palauttaa mieleen itselle sen miksi on kokeilemassa kyseista tilaa ja muistuttamaan itselle että kaikki on hyvin ja turvallista.   
gate gate pāragate pārasaṃgate bodhi svāhā


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
.....
Kyllähän tuo kokemus aika paljon intensiivisemmältä kuulostaa verrattuna esim. sienten aiheuttamaan olotilaan. ???

E: No nyt kun tuli puheeks tuo salvia, niin pystytkö avaamaan, et miten näitä kahta vois verrata?
Siis kun ovat erilaisia kokemuksia.
Ja ilmeisesti olit kuitenkin ennen ensimäistä DMT kokemusta kokeillut muita psykedeelejä, joten psykedelia ei oo sulle ollut täysin vieras käsite kokeilun aikana?


Poissa Diogenes

    • Viestejä: 143
    • Karma: 16
    • Profiili
.....
Kyllähän tuo kokemus aika paljon intensiivisemmältä kuulostaa verrattuna esim. sienten aiheuttamaan olotilaan. ???

E: No nyt kun tuli puheeks tuo salvia, niin pystytkö avaamaan, et miten näitä kahta vois verrata?
Siis kun ovat erilaisia kokemuksia.
Ja ilmeisesti olit kuitenkin ennen ensimäistä DMT kokemusta kokeillut muita psykedeelejä, joten psykedelia ei oo sulle ollut täysin vieras käsite kokeilun aikana?

Olen eri henkilö jolta asiaa kysyit mutta omalla kohdallani Salvia (x5 ekstrakti) vaikutukset olivat kuin n. 10-15 min. kestäviä intensiivisiä ja surrealistisia kuume-unia.

Kun puhun intensiivisestä ja surralistisesta tarkoitan: "rullaluistelin "Antakaa Elämä Lapselle"-järjestön logon nallea pakoon kultaisella katukivetyksellä 2-ulotteisessa piirrosmaailmassa ja pelkäsin kuollakseni" Vaikutukset siis sarjaa: psykoosit tulilla ja paras osa tripistä oli, kun se oli ohi.

Kokonaisuutena näistä Salvia-kokemuksista puuttui henkisyys, geometriset visuaalit, psykologiset oivallukset/hyödyt ym. muut psykedeeleillä ominaiset terapeuttiset/serotonergiset vaikutukset vs. DMT/psilosybiini. Jokainen trippi Salvialla oli kuin hyppy satunnaiseen ja surrealistiseen maailmaan.

Koin Salvian samaan aikaan hyvin mielenkiintoiseksi mutta epämiellyttäväksi (muk. lukien sub-hallusinogeenisillä määrillä). Näillä annoksilla Salvialla oli lähinnä surrealistisia vaikutuksia, mm. tunne siitä että maailma liikkuu liukoportaanomaisesti alavasemmalle. Joka polttelukerralla nämä vaikutukset olivat täysin erilaiset edelliseen nähden mutta kaikkia kokemuksia yhdisti lähinnä satunnaisuus ja surrealistisuus. Vaikutukset eivät olleet lähes koskaan miellyttäviä, lähinnä satunnaisia, outoja mutta samalla kovin mielenkiintoisia niiden outouden takia.

Joten sana siis millä Salviaa voin kuvailla on surrealistinen siinä missä DMT on psykedeelinen. En tiedä henk. koht. yhtäkään psykoaktiivisesti vaikuttavaa substanssia joka edes läheisesti muistuttaisi Salviaa. Kuuleman mukaan Ibogaine on lähinnä mutta siinä on (kuulema) huomattavasti miellyttävämmät vaikutukset.

Vaikka Salvian vaikuttavat aineet luokitellaan opioideiksi, kyseessä on kappa-reseptoreihin vaikuttavat opioidit jonka vaikutukset ovat täysin erilaiset nk. klassisista opiaateista. Salvia muistuttaa enemmän dissosiatiivia/delirianttia kuin tyypillistä opioidia.

IMO ainoa asia missä Salvia ja DMT ovat samankaltaisia on vaikutusten kestossa, niiden intensiteetissä, internaalisuudessa ja siinä että ne muodostavat harhoja jotka ovat niin konkreettisia että ne muodostavat autonomisia entiteettejä (https://en.psychonautwiki.org/wiki/Autonomous_entity) ja maailmoja (https://en.psychonautwiki.org/wiki/Settings,_sceneries,_and_landscapes). Nämäkin vaikutukset ovat tosin erittäin toisistaan poikkeavia keskenään Salvian ja DMT:n välillä.

DMT usein noudattaa tematiikkaa joka on huomattavasti strukturoidumpaa ja samalla myös terapeuttisesti/henkisesti hyödyllistä vs. missä Salvia on vähän kuin "surrealistinen satunnaisuusgeneraattori". Tämän takia suosittelen DMT:tä Salvian sijaan.

Koska kummankin substanssin vaikutuksen alaisena et ole tietoinen ympäröivästä maailmasta ja kädessäsi on todennäköisesti vaporisaattori/bongi ennen tipahtamista sekä on mahdollista että fyysisesti liikut tripin aikana... tripsitter ei ole vain vahvasti suositeltu, mutta ihan tosissaan pakollinen (vaikka olisitkin kokenut psykedeelien käyttäjä).
The awareness of luminous emptiness in all things is the radiant dawn of the stainless peace.


Poissa Arosusi

    • Viestejä: 70
    • Karma: 15
    • Profiili
.....
Kyllähän tuo kokemus aika paljon intensiivisemmältä kuulostaa verrattuna esim. sienten aiheuttamaan olotilaan. ???

E: No nyt kun tuli puheeks tuo salvia, niin pystytkö avaamaan, et miten näitä kahta vois verrata?
Siis kun ovat erilaisia kokemuksia.
Ja ilmeisesti olit kuitenkin ennen ensimäistä DMT kokemusta kokeillut muita psykedeelejä, joten psykedelia ei oo sulle ollut täysin vieras käsite kokeilun aikana?

Joo mulla oli useamman vuoden kokemus erilaisista psykedeeleistä niin pienillä kuin hyvinkin suurilla annoksilla ennen DMT kokeilua, mutta mikään aikaisempi kokemus ei voinut valmistaa mua siihen mitä höyrystetty DMT mulle näytti parhaimmillaan.


...

Kokonaisuutena näistä Salvia-kokemuksista puuttui henkisyys, geometriset visuaalit, psykologiset oivallukset/hyödyt ym. muut psykedeeleillä ominaiset terapeuttiset/serotonergiset vaikutukset vs. DMT/psilosybiini. Jokainen trippi Salvialla oli kuin hyppy satunnaiseen ja surrealistiseen maailmaan.

Koin Salvian samaan aikaan hyvin mielenkiintoiseksi mutta epämiellyttäväksi (muk. lukien sub-hallusinogeenisillä määrillä).

...

Vaikka ei liity DMT-aiheeseen niin annan vielä oman näkökulman salviaan (ei ekstrakti vaan raaka lehti).
Mulle Salvia oli monesti - ei aina - hengellinen ja psykologisesti merkittävä työkalu. Yksi tärkeimmistä tripeistäni on tullut polttamalla putkeen 3-4 pesällistä raakaa ja kuivaa Salvian lehteä. Allekirjoitan kyllä tuon Salvian outouden ja tietynlaisen epämiellyttävyyden mutta koin sen myös hyvänä anti-depressanttina ja ahdistuksen poistajana. Ekstrakteja en ole kokeillut ja en haluaisikaan koska uskon että niin kuin Diogenes kuvasit niin trippi voi olla (ja todennäköisesti onkin) varsin epämiellyttävä ja OUTO.

En tiedä henk. koht. yhtäkään psykoaktiivisesti vaikuttavaa substanssia joka edes läheisesti muistuttaisi Salviaa. Kuuleman mukaan Ibogaine on lähinnä mutta siinä on (kuulema) huomattavasti miellyttävämmät vaikutukset.

Mulla on yksi matalan annoksen Ibogaine trippi takana ja se oli hyvinkin epämiellyttävä. Sain kuunnella läpi yön kuinka Isoisän henki läksytti mua Afrikkalaisella savannilla kuinka Ibogainen kanssa ei saa pelleillä. Sen jälkeen olen tyytynyt ainoastaan microdose kuureihin, jotka ovat kyllä aina olleet hyvinkin antoisia ja parantavia. Itse en kokenut Ibogainen muistuttavan Salviaa, mulle vaikutukset oli lähempänä klassisia psykedeelejä yhdistettynä dissosiatiiveihin.
gate gate pāragate pārasaṃgate bodhi svāhā


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
.....
Ok. Nyt selkeytti varsin hyvin, et mitä eroa on Salvialla ja dimitrillä.
Joo mulla oli useamman vuoden kokemus erilaisista psykedeeleistä niin pienillä kuin hyvinkin suurilla annoksilla ennen DMT kokeilua, mutta mikään aikaisempi kokemus ei voinut valmistaa mua siihen mitä höyrystetty DMT mulle näytti parhaimmillaan.
Ja niin, siis vaikka DMT ja psilosybiini on lähellä toisiaan, niin noilla korkeillakaan sienimäärillä ei pääse DMT:n tasolle asti.