Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

sitting on the dock of the bay (2g cubensis)

Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Kokemus joka loi uutta kunnioitusta sieniä kohtaan.
Murskasin sienet ja laiton ne lasiin, kaadoin päälle sitruunamehua. Vartin päästä join litkun sienineen ja menin saunaan.
Sieltä päästyäni koin ensimmäiset nousujen oireet,oli pakko päästä ulos. Lähdin lampun kanssa sekä koira seuranani viileän tuntuiseen iltaan.Tähdet paistoivat kirkkaasti mutta koin outoa ahdistusta,tunsin kuin metsä ei haluaisi minua sinne. Puissa alkoi näkyä kuvioita jotka näyttivät kasvoilta. Poltin tupakkaa samalla rauhoitellen itseäni.Päätin mennä sisälle ja katsoin itseäni peilistä. Totesin olevani todella hyvännäköinen  :) tästä sain positiivista energiaa joka voimistui tripin aikana. Makasin sängyllä mutten ollut tyytyväinen.
Sain ajatuksen kuunnella musiikkia, kappaleeksi tuli satunnaisesti otis reddin-sitting on the dock of the bay.
Musiikin alettua tunsin miellyttävää väreilyä kehossa. Suljin silmäni ja se oli sitten menoa. Uppouduin täysin kappaleeseen joka kuulosti itse jumalan säveltämältä ??? väristyksia, aaltoja ja puhdasta mielihyvää kulki korvistani jalkoihin ja jokapuolelle kehoa. Välillä tuntemukset olivat niin intensiivisiä että melkein lopetin kuuntelun. Mutta jatkoin kappaleesta seuraavaan. Elin musiikissa täysin´mukana. pystyin kuulemaan jokaisen soinnun, laulajan henkäyksen ja sen ilon mitä itse muusikot ovat kokeneet kappaleita tehdessään.


Poissa ziuziu

    • Viestejä: 102
    • Karma: 23
    • Profiili
Tämmönen näin justiin.
Ei varmasti tee ku hyvää. Hyvä meininki.  :)
Sekä Ding että Dong.


Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Tämmönen näin justiin.
Ei varmasti tee ku hyvää. Hyvä meininki.  :)

Tämän kokemuksen jälkeen olen kokenut masennusta. Se kaunis hetki elämästäni jota en tule koskaan enää kokemaan.


Poissa ziuziu

    • Viestejä: 102
    • Karma: 23
    • Profiili
Tämän kokemuksen jälkeen olen kokenut masennusta. Se kaunis hetki elämästäni jota en tule koskaan enää kokemaan.

Masennuksen tunteen kokeminen tekee hyvää sekin,
jos tarkastelee sellaisesta näkövinkkelistä,
että mahdollisesti kokemuksesi avasivat sua ja jokin piilossa ollut pääsi pintaan.
Ehkäpä vielä niin voimalla, että tuntuu ettei mikään oikein tunnu miltään.
Nyt sulla on mahdollisuus pikkuhiljaa kokea niitä vaikeita tunteita läpi,
ohimeneviä kun ovat synkkyydetkin ja tunnetiloja toisten joukossa.
Pimeässä kulkiessaan on mahdollisuus oppia jotain äärettömän arvokasta,
itse pimeästä sekä valosta.
 
Kauniita hetkiä elämässä riittää, yllätyt kyllä ja yllätät vielä itsesi näkemään.
Jatka tutkimuksia, voi olla että on paljon mitä et koskaan olisi uskonut kokevasi, hyvänä esimerkkinä toimii jakamasi matkakokemus.

Lujasti voimaa ja rakkautta. <3


Sekä Ding että Dong.