Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Safkat putkassa

Poissa SoilBreaker

    • Viestejä: 366
    • Karma: 25
    • Profiili
Mietiskelin minkälaista ruokaa valtio tarjoaa jos joskus joutuu pidätetyksi. Kuinka pitkällä pidätyksellä heillä on velvollisuus tarjota ruoka? Minkälaisia vaatimuksia sille voi esittää jos on allerginen/vegaani/tms? Että sit olisi hyvin varautunut, jos ongelmiin joskus törmää..
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson


Poissa TaikaTonttu

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Ihan ok safkat ainakin minun mielestä.. olin tutkintavankeudessa 18 tuntia ja aamulla herätys oli mukava kun sai GRILLILTÄ ruokaa ja jopa vielä kahvin mustana..  ;D Mutta sit taas kun olin uutenavuotena juoppoputkassa nii kohdeltiin kuin eläintä. Ei aamupalaa, ei kahvia, turhaa odottelemista ja viimesenä viel en saanut edes junalippua kotiin (matkaa 30km) kysäs poliisi vaa minulta että onko sulla akkua puhelimessa.. onneksi oli  8)


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Riippuu ihan siitä, millä asemalla sinua pidetään. Pienemmillä paikkakunnilla (kuten TaikaTontun tapauksessa) poliisivankiloihin ei ole järjestetty erillistä ruokahuoltoa, jolloin saa useasti juurikin jotain grillisapuskaa. Ruhkaantuneilla isompien paikkakuntien selliosastoilla saa hyvin köyhänlaista ravintoa, kuten kuivaa leipää, jogurttia ja harmaata kasvissosekeittoa.

Jos joudut tutkintavankeuteen (asian käsittelyn venyessä yli kolme päivää) ja vaihdat osastoa, erityisruokavalio pitäisi ainakin lain mukaan ottaa huomioon. Alat myös saamaan päivärahaa ja pääset ostoksille kanttiiniin.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa TaikaTonttu

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Alat myös saamaan päivärahaa ja pääset ostoksille kanttiiniin.
Tutkintavankilassa sinulla on oikeus tehdä työtä, opiskella tai harrastaa jotain muuta hyväksyttyä toimintaa sekä saada hoitoa. Työstä maksetaan sinulle korvaus. Sairastuessasi saat päivärahaa.

Täyty vähän tarkentaa tuota päiväraha hommaa. Toki voi olla et tieto on vanhaa? Korjatkaa jos oon väärässä  :o 8)



Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Alat myös saamaan päivärahaa ja pääset ostoksille kanttiiniin.
Tutkintavankilassa sinulla on oikeus tehdä työtä, opiskella tai harrastaa jotain muuta hyväksyttyä toimintaa sekä saada hoitoa. Työstä maksetaan sinulle korvaus. Sairastuessasi saat päivärahaa.

Täyty vähän tarkentaa tuota päiväraha hommaa. Toki voi olla et tieto on vanhaa? Korjatkaa jos oon väärässä  :o 8)
Joo, noinhan se menee. Työtä ei ole pakko tehdä, mutta vangin peruspäiväraha on auttamattoman pieni.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa desse

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Tutkintavankeudessa sai ainakin jotain keskinkertaista einesmätttöä, silakkalaatikkoa tässä tapauksessa muistaakseni..
Kylmät trippi-mehut oli kyllä kuin taivaan lahja..  O:-)


Poissa SoilBreaker

    • Viestejä: 366
    • Karma: 25
    • Profiili
Eihän tuollaisella voi elää. Pitäiskö mun sit kiristää niiltä, että saan kokata itse omat ruokani tai meen nälkälakkoon samantien? Tai siis muotoilla se sillä tavalla, että pääsette paljon helpommalla jos sijoitatte mut suoraan keittiöön..
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson