Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Päihderiippuvuuden/ongelman hoitaminen sienten avulla.

Poissa avartavuus

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 1
    • Profiili
Hei kaikille.

Olen päättänyt kokeilla sieniä terapiamielessä päihderiippuvuuteni hoitoon, kokemusta päihteistä on n.15v ensikosketukset joskus 7v. alkoholin kanssa (kunnon känni) maisteltua tullu varmaan ennen sitäkin. 12-13v. lähtien alkoi alkon kans sit lähes joka vkl kännääminen ja jo niistä lähtien se on ollut aina pelkästään sitä et saa päätä sekasin. 17v. tuli sitten kovat huumeet käyttöön ja melkein heti iv. käyttöö, lähinnä nopsaa sillon joitakin kertoja hitaita. Viimeset 4v on sitten ollu kovempaa käyttöä 2011-2013 selvät päivät voi laskee varmaan sormilla, tuosta loppuaika enimmäkseen hiasta joka päivä + siihen mitä sattu millonki saamaan. Sit lähin katkolle ja sen jälkeen ollut seilalua ees taas. A-klinikalla käyn säännöllisesti juttelemassa ja omakohtaista keskustelua käyn itseni kanssa lähes päivittäin, paljo oon mennyt eteenpäin näilläkin eväillä.

Psykedeelien tullessa eteeni kun oon tutkinu eri terapia muotoja on mielenkiintoni kasvanut koko ajan ja ensimmäistä kertaa oon kunnolla perehtynyt aineeseen mitä oon ottamassa, toki en ole sitä nyt päihtymis mielessä ottamassakaan. :) Olen tullut siihen lopputulokseen et sienet on se millä haluan lähtä aloittamaan. Deeleistä ei ole kokemusta Kannabista enempää ilokaasua olen ottanut kannabiksen kanssa pari kertaa.

Olen tätä miettinyt jonkun puol v. ja nyt kk verran akttivisesti etsinyt tietoa ja lukenut kokemuksia (Suuri kiitos tästä foorumista :) ) Nyt rupeis oleen se hetki käsillä kun pääsen tutkailemaan itseäni, teen sen kaverini kanssa kahdestaan ja hän toimii vahtina/oppaana matkallani hänellä on paljon kokemusta deeleistä joten voin luottavaisin mielen lähtä kokeilemaan.

Mutta sitä halusin vielä kysyä että onko muilla kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta ja minkälaista muutosta on tapahtunu jos on tapahtunut? Tulen itse jakamaan kokemukseni täällä kera mietteiden ja pohdintojen. :)

Niin ja sitten henkisyyteni on myöskin kasvanut tässä tosi suurin harppauksin vuoden aikana, on mietityttänyt se että lähdenkö sitten enemmän sinne suuntaan matkallani vai pääsenkö käsittelemään ongelmiani päihteiden suhteen tai sitä mistä ne juontaa juurensa?

Toivottavasti ei ole liian sekava teksti (ensimmäinen teksti tälläiselle foorumille). :)

ps. Taisin jo kiittää tästä forumista ja informaatiosta mitä täältä olen saanut mut teen sen vielä kertaalleen, kiitos ja kumarrus. :)
Some People Feel the Rain. Others Just Get Wet


Poissa Psilocybin Laden

    • Viestejä: 90
    • Karma: 28
    • Profiili
Sienet ovat oikein käytettyinä erittäin tehokkaita työkaluja päihdeongelmien hoitoon.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Tervetuloa foorumille, avartavuus!

Päihdehistoriasi vaikuttaa erittäin rankalta ja kuulostaakin todella hyvältä, miten paljon olet selvästi asiaa pohtinut ja saanut ajatuksiasi selväksi myös hyvin kirjoitetun tekstin perusteella. Täytyy siis ihan jo ensikättelyssä onnitella suunnan kääntämisestä parempaan päin ja paljon voimia jaksamiseen, mukava myös kuulla että keskustelupalsamme on osoittautunut sinulle antoisaksi jo tässä vaiheessa.

Voin itse todeta oman kokemukseni pohjalta lievästä tuurijuoppoudesta kärsineenä, että psilosybiinistä on ollut valtava apu päihteidenkäytön vähentämisessä ja kohtuullistamisessa. Monet pidemmätkin rankat juopottelukaudet ovat usein katkenneet kuin seinään siinä vaiheessa, kun olen ottanut pienemmänkin annoksen psilosybiinisieniä kertaluontoisesti. Tuo yksittäinenkin annos aiheuttaa itselleni ja ilmeisesti myös monille muille tietynlaisen aivoresetin, jonka jälkeen viikkojen tai kuukausienkin aikana kasvanut viinanhimo vain yksinkertaisesti neutralisoituu järkevämmälle tasolle ja sitä vain päätyy hämmästelemään, miksi onkaan laiminlyönyt ja pahoinpidellyt tätä uskomatonta kehoa ja mieltä jonka on siunauksekseen maailmalta saanut. Parhaimmillaan vaikutus kestää todella pitkään, joten kyse ei ole siitä että vaihdettaisiin yksi päihde toiseen, vaan toisen päihteen vähäisestä käytöstä päihdeputkien ja päihteidenkäyttötiheyden vähentämiseen.

Kokemattomana psilosybiinin käyttäjänä lienee turvallisinta lähestyä terapeuttistakin käyttöpotentiaalia aluksi hyvin pienin annoksin nostaen niitä muutamien kokemuskertojen jatkuessa sen verran, että käyttäjä löytää itselleen ja käyttötarkoituksilleen parhaiten sopivan voimakkuustason. Isommat annokset heti ensikättelyssä voivat kyllä murtaa tarvittavat patoumat todella tehokkaasti, mutta riskinä on että vaikutukset vahvistavat jo olemassa olevia ongelmia ilmenemällä mm. vahvojen ahdistuskohtausten muodossa.

Aiheesta löytyy paljon kokemuskertomuksia englanniksi nettihakukoneiden kautta ja valtava määrä ihmisiä on saanut helpotusta tämäntyyppisiin vaivoihinsa psilosybiinin kautta. Mikäli itse päädyt kokeilemaan tätä vaihtoehtoa, toivon lämpimästi onnea ja menestystä avunsaannin suhteen sekä hyviä tunnelmia kokeilujen parissa. Toivottavasti myös raportoit tilanteen edetessä asiasta vaikka tähän viestiketjuun.


Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
ETSITÄÄN: Hesarin toimittaja pyysi apua. Hakee haastateltavaksi päihde- tai muita riippuvaisia, jotka ovat saaneet apua psykedeeleistä vieroitusprosessissa. Tässä toimittajan sähköpostiosoite:
jani.kaaro@wippies.fi
Laittakaa jakoon, kiitos!
Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa Alfamursu

    • Viestejä: 6
    • Karma: 1
    • Profiili
Morjesta vaan.
itselläni oli elämä menossa toden teolla hukkaan tossa 1.5v sitten aineiden takia.
mitä vaan vitamiineista opiaatteihin meni sitä mukaan kun vaan sai käsiin...

1 ilta sitte kaverini kaveri tarjosi meille sieniä
trippi itse oli suoraan helvetistä, tunsin tulevani hulluksi ja pelkäsin että maailma saattaisi romahtaa niskaan milloin tahansa
siinä sitten hetken tuskailtua sain kerättyä itseäni kasaan ja rupesin miettimään että mistä ko tila vois johtua. yksityiskohtiin pureutumatta oli aika valaiseva kokemus.

Nyt siis olen ollut about 1.5v ilman mitään alkoholia ja tupakkaa kovempaa ja pakko sanoa että ei vieläkään tee mieli palata siihen helvettiin.

pakko lisätä tähän vielä että kärsin noin puolen vuotta lievistä paniikkikohtauksista. mutta nykyään on vaan jonkinlainen "flow" tila päällä ja pystyy ottamaan asiat rennosti ja nauttimaan suht koht päihteetöntä elämää.