Kirjoittaja Aihe: Mikrodose ja terveyshyödyt  (Luettu 8024 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Edward Rapu

• Profiili
Vs: Mikrodose ja terveyshyödyt
« Vastaus #15 : Elokuu 13, 2014, 16:15 »
http://buddhism.lib.ntu.edu.tw/FULLTEXT/JR-ADM/stolar.htm

Suosittelen tämän artikkelin lukemista kaikille, jotka ovat kiinnostuneita sekä meditaatiosta että psykedeeleistä mielen vapauttamisen kannalta. Olen itse päätynyt buddhalaisuuden harjoittamiseen juurikin psykedeelikokemusten kautta ja myöhemmin alkanut kyseenalaistaa psykedeelien käytön hyödyllisyyttä, koska arvostamani opettajat ovat puhuneet niiden käyttöä vastaan. Vastikään asenteeni muuttui matkan myötä taas juuri samoille linjoille, kuin mitä artikkelissa kuvataan. Hyödyt tai ongelmat kun eivät (tietenkään) ole aineissa itsessään vaan motivaatiossa :)

Poissa leena420

• Profiili
pikkuriikkisiä annoksia kuurina?
« Vastaus #16 : Marraskuu 02, 2015, 16:04 »
Hei! Psilosybiinisienistä löytyy paljon tutkimuksia masennuksen hoidosta, mutta annoksia on vaikea löytää, paitsi niitä suuria.
Itselläni ei ole kiinnostusta napata isoa tajunnan räjäyttävää annosta tähän hätään.
Löytyykö keneltäkään tietoa, miten sienet vaikuttaisi, jos ottaisi kuurina esim 3-5 per päivä n. viikon ajan? Rasittaako se joitain sisäelimiä, jos ottaa useana päivänä peräkkäin? Olen ottanut silleen, että yhtenä päivänä 3 ja toisena 5, mutta en ole useampaa päivää tohtinut ottaa putkeen. Jo noin pienistäkin annoksista on tullut mukavan kepeä ja positiivinen olo. Onkohan tässä se vaara, että aiheuttaisi sitten vain lisää masennusta kun lopettaa kuurin?

Liitetty olemassa olevaan ketjuun aiheesta. -Ylläpito
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2015, 21:59 kirjoittanut Eni »

Poissa tami

• Profiili
« Vastaus #17 : Maaliskuu 04, 2018, 12:14 »
Eilen kokeiltu mikrodose 0,2g suippumadonlakeilla. Tämä ei valitettavasti ollut oikea mikrodose vaan sisälsi selviä vaikutuksia jopa vähäisiä visuaaleja.
Tänään hieman pirteämpi olo mutta ei niin selvää jälkihehkua kuin isommilla annoksilla. Täytyy sanoa että isommlla annoksilla aivojen sekottuminen ja niiden uudelleen järjestyminen tuntuu olevan se juttu miksi seuraavana päivänä on hyvä olla.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2018, 21:14 kirjoittanut tami »

Poissa Skapa

• Profiili
« Vastaus #18 : Maaliskuu 10, 2018, 17:24 »
Sienillä en ole koskaan microdosettanut, hapolla paljonkin. Tuntuu että on helpompi ''elää hetkessä'' kuin normaalisti, ja luova ajattelu paranee minusta selkeästi. Nostaa mielialaa ja toiminnallisuutta. Kynsisaksilla olen lapuista ottanut pieniä palasia. Tuolla tavalla ei tietenkään tarkkaa määrää tiedä. Pitäs hommaa tippapullo! :D