Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Suippumadonlakkihavainnot 2014!

Poissa Oudi

    • Viestejä: 27
    • Karma: 3
    • Profiili
Oulunseudulla bongattu muutamia jykeviä hattuja C:-)


Poissa sm64fan

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Ei oo sit yhtäkään löytyny tähän mennessä :( On siis viikkoja etitty. Kasvaako enää vai onko liian kylmä? (Espoon Leppävaarassa päivällä lämpötila +3 ja yöllä vähän pakkasta, onneksi vähän lämpenee) Paikka on tietääkseni oikeanlainen, niin se ei ole ongelma (hevoslaitumilta, heinikosta ja ruohikosta)


Poissa etelänsieni

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Etelässä niitä kyllä on, mainiot sieni  ajat nytte, joten mene ettimään viellä kyllä niitä löytyy jos osaa ettii :)

 C:-)










Poissa sm64fan

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Vois huomenna menää ettii, ihan kunnon reissulle jos kerran löytyy  :) Sanon sitte ku reissu on ohi et löytykö.


Poissa TaikaTonttu

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Vois huomenna menää ettii, ihan kunnon reissulle jos kerran löytyy  :) Sanon sitte ku reissu on ohi et löytykö.
Ois kiva kuulla miten kävi? ??? Ite oon käyny etsimässä niin ahkeraan tahtiin kun on vain ollu mahdollista mutta tämän vuoden saldo ON VAIN 3 pientä slokkia.. Kannattaakohan sitä lähteä enään kastelemaan kenkiä  :D  :'( T. Etelä-Suomi


Poissa sm64fan

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Reissu on nyt ohi ja eipä paljoo löytyny  :( Ajattelin sit jos keräiskin kärpässieniä, noh löytyhän niitä mutta lähes mädäntyneitä  :D


Poissa etelänsieni

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Ihme että ei löydy ,millasessa paikassa käyt. Itse kävin eile bongaamassa noin 30 kappaletta vakio spotista.  :-\


Poissa sm64fan

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse käyn kykkimässä heinikossa, ruohikossa ja hevoslaitumilla. Seassa on myös nurmilauhaa (eikös silokki oo sen kaa symbioosissa tai jotain, en oo varma  :D) Maaperä ei kyllä ole hiekkaperäinen, pitäiskö olla? Vai onko syynä, että maa ei ole tarpeeksi ravinteikas? Kertokaahan minkälainen paikka teillä on, niin voisin suunnata paremille paikoille C:-) tosin täällä päin ei paljon paikkoja ole


Poissa TaikaTonttu

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse taas kuolleista pelloista, nurminiityiltä ja oikeestaan kaikista paikoista tsekkaan missä on mättäitä ja hyvä kasvualusta.. viime yönä oli aika kova pakkanen ja tänään lunta maassa.. eiköhän tää vuos ole paketissa ja hyvillä mielillä odotetaan ensi kautta :)


Poissa Krapper

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Vieläkö on ihmisillä oulun lähettyvillä tärpänny viimeviikkoisen lumisateen ja hieman kovemman pakkasen jälkeen?

Itse kävin tuossa pyörimässä pellolta mistä ei ole aikasemminkaan älyttömän runsaasti löytynyt, mutta saldoksi jäi märkä sukka jämän kumisaappaan johdosta


Poissa siiseli

    • Viestejä: 5
    • Karma: 2
    • Profiili
Vieläkö on ihmisillä oulun lähettyvillä tärpänny viimeviikkoisen lumisateen ja hieman kovemman pakkasen jälkeen?

Itse kävin tuossa pyörimässä pellolta mistä ei ole aikasemminkaan älyttömän runsaasti löytynyt, mutta saldoksi jäi märkä sukka jämän kumisaappaan johdosta

Vähän alempana Oulusta pakkanen taisi tehdä tehtävänsä vaikka sen jälkeen tulikin otolliset kelit. Ainoa mikä kasvaa tällä hetkellä niin v-käyrä kurakelien takia :P


Poissa TNrg

    • Viestejä: 37
    • Karma: 1
    • Profiili
Vieläkö etelässä kannattaa käydä tsekkailemassa spotteja? Laiskuus päässyt vähän iskemään eikä lokakuussa jaksanut käydä...  ::) Nyt on ollut suhteellisen lämmintä, tosin joku aika sitten oli pakkasöitäkin jo useampia.


Poissa vault

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Onko kukaan enää löytänyt silokkeja pääkaupunkiseudulta? Mietin vieläkö kerkeäisin löytää ensimmäiset silokkini vai jääkö se väistämättä ensi syksyyn. Tuloksetta on tullut jo kyykittyä useammassa paikassa.


Poissa lahna

    • Viestejä: 13
    • Karma: 1
    • Profiili
[smg id=6230]

Oletteko tämmöisiin törmänneet? Kuivapaino oli 0.3   8)