Kirjoittaja Aihe: Kevät 2014 missä mennään?  (Luettu 1086 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mädi

• Hullu mykologi
    • Profiili
Kevät 2014 missä mennään?
« : Maaliskuu 26, 2014, 10:29 »
Pahoittelut poissaolostani. Matkailu ja henkilökohtaiset tilanteet aiheuttivat pienen käyttökatkoksen omalta osaltani foorumilla. Voisiko joku valaista missä mennään tällä hetkellä ja onko jotain kysyttävää tai mahdollisesti ylläpidollisten toimien tarvetta?
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison

Poissa Klonkku

• Profiili
Vs: Kevät 2014 missä mennään?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 26, 2014, 22:53 »
Mahtava saada Mädi vihdoinkin takaisin! Olen jo hieman odotellut ja jopa hieman huolestunutkin kun foorumin pääjehuja ei näy. ^-^ Itse oon kyllä yritelly täällä tai Ylläpidon oman alueen puolella ilmoitella jos jotain ihmeellisyyksiä on omaan silmään sattunut. Jotain mulla oli mielessä, mutta enpä nyt muista. Hyvä jos nyt oot paikalla aktiivisemmin niin jos juttu palaa mieleen niin voi kysäistä!

Mun mielestä ihan suht perusmeininki. Uusia jäseniäkin on näköjään tullu ihan mukavasti tasaiseen (ehkä jopa nousevaan?) tahtiin. Olis mielenkiintoista saada muuten jotain kaavioita foorumin tilastoista jos vain jostain saat vaivattomasti nykäistyä?  ::)

Vilkaisepas tänne, oli keskustelua foorumin hakusysteemistä. Onko mahdollista vaikuttaa?
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.

Poissa Kosminen Nauraja

• Narkkinointipäällikkö
    • Profiili
Vs: Kevät 2014 missä mennään?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2014, 23:32 »
Mik.iksen kanssa tuli hiljattain vaihdettua hieman ajatuksia koskien foorumin mahdollista siirtoa uudelle ohjelmistoalustalle. Siitä voisi ehkä vähän viritellä laajempaakin keskustelua ja jotain aivoriihen tapaista?
Printtiversio Taika -oppaasta on tilattavissa Tajunta -kaupasta.
Kaikki pdf-kieliversiot nyt Magiska Molekyler Wikissä