Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Virnistävä traktori ja pörröisiä kissoja

Poissa Sienimiäs

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Kerron nyt toisesta kokemuksestani sienten parissa. Olin hankkinut 2g cubensista ja valmistanut itseni trippiä varten.
Valmistautuminen käsitti asuntoni siivoamisen ja suihkun  ;D Klo 19:00 söin silmämääräisesti 1.5g sieniä
Noin 20min päästä tunsin tutun jännityksen ja päätin lähteä ulos tupakalle. Varjot alkoivat hieman elää mutta huomioni kiinnittyi
vanhaan traktoriin jonka lamput hohtivat vihreästi. Kyseinen kone näytti myös virnistävän ja se muistutti minua liisa ihmemaan irvikissaa. :o
Lähdin sisälle huomatakseni valon olevan paljon lämpimämpi ja miellyttävä. Mieleeni hiipi kysymys: "miksi minä otin sieniä taas?"
aloin miettimään mitä isäni sanoisi minulle jos kuulisi asiasta "pitikö niitä saatanan sieniä mennä syömään" jylisi päässäni isäni tuomitsevalla äänellä. Onnistuin kuitenkin hävittämään nämä ajatukset nopeasti, aloin tuntemaan halua tehdä jotakin mutten tiennyt mitä.
Kävin  outoja ajatuksia läpi kuten: jos olisinkin lisko, kävin myös lattialle makaamaan ja kuvittelin olevani lattia.
Tajusin tämän jälkeen visuaalien puutteen, "missä ne ovat?" ihmettelin. Ainoat näkemäni olivat mustat pisteet lakanoissa ja seinissä.
Päätin syödä loput 0.5g pitkällisen ajattelun jälkeen. Mieleni teki lähteä taas ulos ihmettelemään maailmaa, huomatessa koirani aloin hihittelemään holtittomasti koska se näytti niin suloiselta ja pörröiselta. Ulkona näin myös kissani enkä voinut muuta kuin nauraa  :D sen turkki oli niin ihanan näköinen ja se näytti "hohtavan" otin kissani syliini ja painoin kasvoni sitä vasten tunne oli oudon mukava :)
Palasin sisälle ja päätin tulla tänne sepustamaan tuntemuksiani chattiin. Kuunnellessani beatlesin let it be kappaletta taisin hymyillä koko
biisin ajan ja tunsin ilon virtausten kulkevan minussa. Oudointa tripissä olivat logot joita näkyi farkuissani, pöydässä ja lakanoissa.
Kokonaisuudessaan matka oli antoisa ja pidän nyt eläimistä vielä enemmän. ;D