Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Suippumadonlakkihavainnot 2010

Poissa Arosusi

    • Viestejä: 70
    • Karma: 15
    • Profiili
..., mutta järjettömän leveästi tallattua heinikkoa paljon enemmän. Joko niitä muka on enemmänkin löytynyt, vai onko vain malttamattomuus innostanut polkemaan peltoa siten, että jälki on kuin jättiläisen jalkapohjasta?

Samaa ihmettelin eilen Tornion seudulla. Itse en tosin löytänyt yhtään tattia.  :(
gate gate pāragate pārasaṃgate bodhi svāhā


Poissa mansikkapelto

    • Viestejä: 46
    • Karma: 0
    • Profiili
Tämän syksyn ensimmäinen saalis, kakstoista kaunotarta. iltasella vielä uus reissu pellolle. löyty sentään uuelta paikkakunnalta spotti 8)
life's a piece of shit and when you look at it
life's a laugh and death's the joke it's true
you see it's all a show keep 'em laughin as you go
just remember the last laugh is on you.

always look at the bright side of life.
and always look at the bright side of life.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Tämän syksyn ensimmäinen saalis, kakstoista kaunotarta. iltasella vielä uus reissu pellolle. löyty sentään uuelta paikkakunnalta spotti 8)

Onnittelut. Mistä päin maailmaa löytyivät?


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Pitää varmaan lähteä joku lähipäivä scouttailemaan golf kenttiä, nyt on ollut niin muhkean viileät säät ja vettä tullut enemmän kuin tarpeeksi.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Inkkari

  • Vieras
Viikonloppuna kävin pikasesti kattelemas peltoja ja niittyjä enkä yhtään sientä löytäny, kelit ei taida viel olla suotusat sienille.. Kunnon sateet vaan kun alkais, sais ilma viilentyäkkin :)

Miltä mun 4 spottiehdokasta näyttää? Ennen en ole käynyt sienessä, joten en vielä kasvuympäristöstä tiedä.
http://img835.imageshack.us/gal.php?g=kuva1b.jpg
Parempaa topikkia tälle kysymykselle en keksiny, mut tuskin tänne postauksesta suurta haittaakaan ole.


Poissa Lion's mane

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 249
    • Karma: 66
    • Profiili
Viikonloppuna kävin pikasesti kattelemas peltoja ja niittyjä enkä yhtään sientä löytäny, kelit ei taida viel olla suotusat sienille.. Kunnon sateet vaan kun alkais, sais ilma viilentyäkkin :)

Miltä mun 4 spottiehdokasta näyttää? Ennen en ole käynyt sienessä, joten en vielä kasvuympäristöstä tiedä.
http://img835.imageshack.us/gal.php?g=kuva1b.jpg
Parempaa topikkia tälle kysymykselle en keksiny, mut tuskin tänne postauksesta suurta haittaakaan ole.

Kyllä noilta paikoilta voi Suippumadonlakkeja löytää, lehmät ovat hyvä indikaattori.


Poissa Lion's mane

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 249
    • Karma: 66
    • Profiili
Pirkanmaalta havaittuna arviolta 80 yksilöä.

E: Kuvia lisätty galleriaan.


zacharias

  • Vieras
no niin nyt se alkaa :P ja kiima kasvaa!! johan sitä ollaan odoteltu  ???

viikon vielä venytän kikkeliä kotona ja sit mennään!!


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Puolisensataa nähty tänään Oulun seudulla, joskin pääasiassa pienikokoisia ovat vielä. Kävin tarkastamassa useamman kasvupaikan ja vain yhdeltä löytyi kunnolla.


zacharias

  • Vieras
Vanhempien kanssa mökillä e-savossa, kauppa reissulla poikkesin parin minuutin pika visiitillä spotilla ja heti tärppäs. noin 20 isoa kaveria otin taskuun mukaan. Ens vkl. Sitten paremmalla ajalla tyhjentämään pelto. Great!!!


Poissa Joonas

    • Viestejä: 56
    • Karma: 2
    • Profiili
Kempeleessä näkyi kymmenisen pientä yksilöä kun kävin pikaisesti vilkuilemassa.


PANTTERIKARHU

  • Vieras
ihka ekaa kertaa kävin tänään kattelemassa, joku puolentoista tunnin reissu pelloreunoilla eikä mitään löytynyt. Tai oli siellä jotain sieniä mutta olen varma etteivät ne olleet silokkeja. Vähän olin pettynyt kun en löytänyt edes yhtä, mutta kai se vai on ensikertalaisen huonoa tuuria, vai? :D Huomenna varmaan uudestaan katselemaan, jos uskaltaisin mennä tuonna lehmien aitaukseen, siellä luultavasti niitä kasvaa?


tinman

  • Vieras
Osaako kukaan sanoa joko pk-seudulla pitäisi alkaa löytymään? Olen käynyt aika ajoin syynäämässä mielestäni ehdot täyttävää spottia mutta en ole löytänyt yhtään.


Pixie

  • Vieras
Kyllä täällä pk-seudullakin voi jo sienisatoa käydä korjaamassa; itse loikkelin pelloilla just pari päivää sitten parin kaverin kanssa, tuloksena 30 suippumadonlakkia :) Paikalta löytyi kans pienempiä yksilöitä jotka jätettiin kasvamaan, ja toinen kavereista oli käynyt spotilla paria päivää aiemmin.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Kyllä täällä pk-seudullakin voi jo sienisatoa käydä korjaamassa; itse loikkelin pelloilla just pari päivää sitten parin kaverin kanssa, tuloksena 30 suippumadonlakkia :) Paikalta löytyi kans pienempiä yksilöitä jotka jätettiin kasvamaan, ja toinen kavereista oli käynyt spotilla paria päivää aiemmin.

Hienoa!

Olen käynyt aika ajoin syynäämässä mielestäni ehdot täyttävää spottia mutta en ole löytänyt yhtään.

Toimita kuva kasvupaikkaepäilystä, jos ei pian ala löytymään.