Psilosybiini.info

mitä tehdä kun oksentelee tai on paha olo aineista,mut ei övereistä?mikä auttas?

Poissa JennaPerkele

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
joo tosiaan,tätä on tapahtunu todella usein kun oon käyttäny vauhtia (pelkästään) ja myöskin vauhtia ja subutexii,niinkun nyt.mul ei ole överit,mut mul on todella huono olo ja oksentelen koko ajan.mistä tämä vois johtua?noihin molempiin aineisiin oon jo liiankin tottunut,tää huono olo-oksentelu koko ajan kausi on kestäny jo ainakin vuoden.hyväl tuuril sitä ei tuu ollenkaan,mut näin vain harvoin,lähes aina oksentelen taukoamatta ja ei voi kun maata,niinkun nytkin.eikö mun kroppa enää meinaa kestää näitä?auttakaa ja antakaa hyviä vinkkejä miten oksentelun saa loppuu/pahan olon pois?


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Oisko nuo oireet jotain subun vieroitusoireita? Millaisista doseista per käyttökerta puhutaan? Onko sulla jotain muuta sairautta tai ympäristötekijää mikä ton voisi aiheuttaa vai siis satavarmasti tuohon komboon liittyvää? Itse ehkä menisin lääkäriin jos tota on kiusaksi asti.

Virallisella huumevieroitussektorilla on varmaan joku vieroitus/katkaisu/toipumisputki subuun valmiiksi mietittynä, en tosin tiedä millainen kun en itse noita käytä. Jostain päihdelinkistä ehkä kannattaa kysellä tai googletella itse jos jotain raportteja tuosta kombosta löytyy.



Poissa MisShroom

    • Viestejä: 36
    • Karma: 0
    • Profiili
Joillekkin ihmisille tulee buprenorfiinista oksentelua. Toisille vaan ekoilla kerroilla ja joillekkin aina. Kannattaa vaa jättää ne subut muille.
En kadu tehtyä, vaan tekemätöntä.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Poissa Oudi

    • Viestejä: 27
    • Karma: 3
    • Profiili
Mulla tullut aina bupresta oksennus, enpä oo pitkäään aikaan ottanu. kannattas sunki tosissaa noi kemikaalit jättää  :)


Poissa Aivina

    • Viestejä: 194
    • Karma: 24
    • Profiili
Huonovointisuuteen kannattaa kokeilla inkivääriä. Pahoinvoinnin alkaessa sellainen puoli senttiä-sentin paksu palanen tuoretta inkivääriä suuhun ja imeskelee sitä siinä aikansa. Jos ei auta, voi palasen syödä ja ottaa uuden.

Olen kuullut inkiväärin auttavan ainakin dekstrometorfaanin aiheuttamaan voimakkaaseen pahoinvointiin. Muusta en tiedä, mutta kokeileminen tuskin on haitaksi.


Poissa vekeboomboom

    • Viestejä: 25
    • Karma: 0
  • Pesukarhunkalunpesukammo
    • Profiili


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 786
    • Karma: 29
    • Profiili
Zofran, Postafen, Marzine, Atarax, hamppuvoi, inkivääri.
Zofraniin ja Ataraxiin taitaa vieläkin tarvita reseptin? Se on kyllä harmi, kun mitään inkivääriä tehokkaampia 5-HT3-antagonisteja ei ole vapaasti saatavilla.

Itse olen onnistuneesti vähentänyt opiaattipahoinvointeja Postafenin avulla ja olemalla paikallani. Siitä kai tässä topicissa olikin kyse?

Multa lentää laatta toisinaan pelkästä hatsista (lähinnä varmaan häkämyrkytyksen vuoksi). Tai no joku kymmenisen kertaa viimeisen kymmenen vuoden aikana on näin käynyt. Monetkin päihdyttävät aineet voi laittaa liikkeelle vasovagaalisia impulsseja, jotka johtaa yökkäämiseen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2015, 16:25 kirjoittanut Arvalis »
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Hyperwelt

    • Viestejä: 58
    • Karma: 0
  • Dick Torture.
    • Profiili
joo, subu on paskaa kannattaa jättää se pois ihan suosiolla :P mutta kaikilta jäi nyt tuo poreen tuoma pahaolo pois spekuloinnista, jos pelkkä pöhinä iskee pahaa oloa ja oksentelua myös niin onko kyse paskasta poreesta?, voi olla, tai sitten alkaa olee yliherkkyyttä tj. sitä minä en tiedä, toin vaan esille tuon puuttuvan speksin :)
From the earth.


Poissa seittivahvero

    • Viestejä: 143
    • Karma: 1
    • Profiili
Atarax:eja työnnetään nykyään ihmisille pamien korvikkeeksi, joten noiden löytäminen ei ole kovin vaikeeta. En pitäis mahdottomana vaihtaa 100kpl paketiia grammaan kukkaa.

Atarax on CYP2d6-entsyymin korvike, joten mietojen opioidien vaikutusta estävät.