Kirjoittaja Aihe: Pyydä apua henkilökunnalta!  (Luettu 5117 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vinka

• Profiili
Vs: Pyydä apua täältä! XYZ
« Vastaus #15 : Lokakuu 06, 2014, 23:28 »
raipati raipati diu diu diu hömmm... mites tää keskustelupalsta toimii?
Mulla on tietämys sienistä ja keskustelupalstoista osapuilleen samaa luokkaa. Vaan eiköhän nuo ajallaan selvinne varsinkin, jos joku hieman neuvoo?

Mihin esimerkiksi pitäisi tyrkätä sellainen kysymys, että kun itiöemät on sulaneiden lumien jäljiltä ilmeisen tuoreita, niin voiko heltat olla valokuvista poiketen vaaleanharmaita, tai miltei valkoisia?

T. Vinka

Poissa siiseli

• Profiili
Vs: Pyydä apua täältä! XYZ
« Vastaus #16 : Lokakuu 07, 2014, 10:42 »
raipati raipati diu diu diu hömmm... mites tää keskustelupalsta toimii?
Mulla on tietämys sienistä ja keskustelupalstoista osapuilleen samaa luokkaa. Vaan eiköhän nuo ajallaan selvinne varsinkin, jos joku hieman neuvoo?

Mihin esimerkiksi pitäisi tyrkätä sellainen kysymys, että kun itiöemät on sulaneiden lumien jäljiltä ilmeisen tuoreita, niin voiko heltat olla valokuvista poiketen vaaleanharmaita, tai miltei valkoisia?

T. Vinka

Jos kysymyksesi koskee sieniä (tässä tapauksessa ehkä madonlakkeja?) niin kokeileppas nakata kysymystä (kuvien kera ehket) tänne tunnistuspalstalle :) http://www.taikasieni.net/smf/index.php?board=3.0

Poissa SAMAEL

• Profiili
Vs: Pyydä apua täältä!
« Vastaus #17 : Heinäkuu 15, 2015, 02:54 »
ekaa viestiä kirjottelen että sori vaan jos ei mee ihan etiketin mukaan, mutta ihmettelin vaan että mistä voisi johtua että foorumilla olevat kuvat eivät näy?.

Poissa Arvalis

• Profiili
Vs: Pyydä apua täältä!
« Vastaus #18 : Heinäkuu 17, 2015, 02:27 »
ekaa viestiä kirjottelen että sori vaan jos ei mee ihan etiketin mukaan, mutta ihmettelin vaan että mistä voisi johtua että foorumilla olevat kuvat eivät näy?.
Foorumin oma kuvatietokanta oli massiivisen kokoinen ja sen toiminta oli riippuvainen erillisestä pluginista, joten valitsimme jättää sen pois palvelinvaihdoksen ja foorumisoftan päivityksen myötä.

Ulkoisilla kuvapalvelimilla sijaitsevien tiedostojen upotteet toimivat normaalisti.

Koitamme vielä kehitellä ratkaisua asiaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2015, 02:42 kirjoittanut Arvalis »
"Beyond a certain point, the whole universe becomes a continuous process of initiation."
-- Robert Anton Wilson

Poissa Vieras 007

• Profiili
Vs: Pyydä apua henkilökunnalta!
« Vastaus #19 : Heinäkuu 12, 2016, 13:01 »
Mitenkä saan tilini poistettua? Olen yrittänyt muutaman kerran poistaa tiliä tilin asetuksista muttei se täältä mihinkään ole poistunut... En nimittäin halua että kun tätä käyttäjänimeä googlattaisiin tms. niin tänne tulee osumia :D

Voisiko joku ylläpitäjä vaikka poistaa mun tilin ja poistaa mun julkaisut tai laittaa nimettömiksi?

Poissa Arvalis

• Profiili
« Vastaus #20 : Heinäkuu 12, 2016, 14:50 »
Mitenkä saan tilini poistettua? Olen yrittänyt muutaman kerran poistaa tiliä tilin asetuksista muttei se täältä mihinkään ole poistunut... En nimittäin halua että kun tätä käyttäjänimeä googlattaisiin tms. niin tänne tulee osumia :D

Voisiko joku ylläpitäjä vaikka poistaa mun tilin ja poistaa mun julkaisut tai laittaa nimettömiksi?
Kyllä. Tilin poisto onnistuu, kun se on perusteltua. Emme salli viestien poistoa useimmissa tapauksissa (se kun esim. sekoittaa kuvioita keskusteluketjuja seuratessa). Tietyltä käyttäjiltä lainattuihin viesteihin jää myös sormenjälki siitä, kuka on alkuperäisen viestin kirjoittanut.

Käyttäjätunnuksen jättämien viestien siirtäminen eri nimiin (tunnuksen poiston jälkeen) olikin jo asteen verran hankalampaa. Esim. en voi laittaa authoriksi "Vieras". Luulin, että voisin vetää hatusta uuden tunnuksen ja siirtää viestit kyseisen nimen alle, mutta homma ei ollutkaan ihan niin helppoa. Koitan ratkaista tämän ongelman jotenkin, mutta nyt ei aika riitä säätämiseen.

Käyttäkää pliis järkeä tehdessänne tänne tunnuksia ja laittakaa mieluiten myös sähköposti jota ei voida yhdistää teihin.

EDIT: Nyt on luotu tilalle uus haamutunnus ja aikaisemmat viestit asetettu sen alaiseksi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2016, 20:55 kirjoittanut Arvalis »
"Beyond a certain point, the whole universe becomes a continuous process of initiation."
-- Robert Anton Wilson

Poissa jacktoolazy

• Profiili
« Vastaus #21 : Helmikuu 03, 2018, 19:43 »
EDIT: Poistin tämän viestin tietoturvan vuoksi.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2018, 20:20 kirjoittanut jacktoolazy »
Monta näkökulmaa, yksi tietoisuus

Poissa null

• Profiili
« Vastaus #22 : Lokakuu 08, 2018, 21:48 »
Miksei yksityisviestiä lähettäessä varmistuskysymys mene läpi?

Poissa Arvalis

• Profiili
« Vastaus #23 : Lokakuu 08, 2018, 23:49 »
Miksei yksityisviestiä lähettäessä varmistuskysymys mene läpi?
Normikäyttäjällä ei pitäisi yksityisviestiä lähettäessä esiintyä captcha-kyselyä. Captchan on tarkoitus suojata spämmihyökkäyksiltä. Käytätkö foorumia Tor-selaimen kautta? Tuolloin saattaa tulla kyseeseen, että jokin skripti ei ajaudu loppuun asti, jolloin suosittelisin kokeilemaan NoScriptin disablointia (tämä ei ole yleisesti suositeltavaa).
-- Robert Anton Wilson