Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Tilaus, posti ja tulli

Poissa WallanHimo

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Terve!
Ajattelin tässä tilata matkoja tuolta ulkomailta, ennen sitä kuitenkin muutamia kysymyksiä.
Olen ennenkin tilannut matkoja ja aina on tullut. Kolme kirjettä tosin on jäänyt (eemeleitä, hashia ja MXE: tä) sen siliälle tielle eikä niistä ole tullinkaan osalta kuulunut yhtään mitään. Mikä on mahis että matkat tulee perille? Onko tulli velvollinen ilmottamaan takavarikoidusta kirjeestä? Miten tulli tarkastaa kirjeet, läpivalaisulla vai onko niillä jokin ''tietokanta'' johon on nyt merkitty että tämän henkilön ulkomaanposti pitää tarkastaa?


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Varmin tapa tilata tuotteet poste restantella, niin ei tule jälkimaininkeja, eikä henkilöllisyyttäsi saada selville.

Poste Restante kirjeitä ilmeisesti vain hieman herkemmin availevat tullissa/pistotarkastuksissa.

Jos avaavat huumausaineita sisältävät kirjeesi, ja saavat kirjeestä osoite-/henkilötietoja ylös, niin yleensä lähtevät tutkimaan asiaa tarkemmin ja ottavat siinä vaiheessa virkavallankin mukaan kehiin (kotietsinnät ensimmäiseksi).

Keräävät varmasti myös tietoja talteen tapahtuneista keisseistä.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Panu

  • Luotettava siententunnistaja
    • Viestejä: 106
    • Karma: 17
    • Profiili
Käsittääkseni yksi tärkeimmistä asioista on, ettei käytä omaa tiliään laittomuuksien ostamiseen vaan esim. paypalliä yms.


Poissa Raw Vegan

    • Viestejä: 54
    • Karma: 10
    • Profiili
Terve!
Ajattelin tässä tilata matkoja tuolta ulkomailta, ennen sitä kuitenkin muutamia kysymyksiä.
Olen ennenkin tilannut matkoja ja aina on tullut. Kolme kirjettä tosin on jäänyt (eemeleitä, hashia ja MXE: tä) sen siliälle tielle eikä niistä ole tullinkaan osalta kuulunut yhtään mitään. Mikä on mahis että matkat tulee perille? Onko tulli velvollinen ilmottamaan takavarikoidusta kirjeestä? Miten tulli tarkastaa kirjeet, läpivalaisulla vai onko niillä jokin ''tietokanta'' johon on nyt merkitty että tämän henkilön ulkomaanposti pitää tarkastaa?
Matkat?
LSD on hajuton ja mauton, eli ei varmana jää tulliin!


Poissa krishnabaudelaire

    • Viestejä: 127
    • Karma: 11
    • Profiili
Aivan juuri niin  :)
Kaikki oleva vetää puoleensa sitä, mitä itse säteilee.
Kaikki ideat toteutuvat. Teot aiheuttavat seurauksia.


Poissa WallanHimo

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Kiitoksia vastauksista, olo helpottu huomattavasti, ja rattaat pyörii jo.


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Tää haiskahtaa joltain laittomuushommalta..  :-X


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Tää haiskahtaa joltain laittomuushommalta..  :-X

Ei, kyllä minä luulen, että on kyse vain lentolipuista, joilla pääsee pakoon alkavaa talvea. EIkö niin?
Lentoliputhan on ihan laillisia Suomessa, niin niitä voi ihan vapaasti tilata vaikka omaan osoitteeseenkin, mutta tietty, jos kauheasti kuumottaa, niin kannattaa sit varmaan sinne Poste Restanteen.
Ja kannattaa sitten keksiä joku sellainen peitenimi, joka on uskottava ja menee läpi. Olen kuullut huhuja, että "Lauri Lahna"-nimellä tilattu lähetys oli jäänyt tulliin.


Poissa krishnabaudelaire

    • Viestejä: 127
    • Karma: 11
    • Profiili
Tää haiskahtaa joltain laittomuushommalta..  :-X

Ei, kyllä minä luulen, että on kyse vain lentolipuista, joilla pääsee pakoon alkavaa talvea. EIkö niin?
Lentoliputhan on ihan laillisia Suomessa, niin niitä voi ihan vapaasti tilata vaikka omaan osoitteeseenkin, mutta tietty, jos kauheasti kuumottaa, niin kannattaa sit varmaan sinne Poste Restanteen.
Ja kannattaa sitten keksiä joku sellainen peitenimi, joka on uskottava ja menee läpi. Olen kuullut huhuja, että "Lauri Lahna"-nimellä tilattu lähetys oli jäänyt tulliin.
:D
Kaikki oleva vetää puoleensa sitä, mitä itse säteilee.
Kaikki ideat toteutuvat. Teot aiheuttavat seurauksia.


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Mustanaamion huumetilauksille piste – Poste restanten käyttö vaatii pian oikean nimen

"Itella lopettaa kevään aikana anonyymin poste restante-palvelunsa, palvelun rikollinen käyttö on lisääntynyt"


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Mun mielestä poste restante on kuumottavampi, kuin kotiin tilaaminen. Ihan vaan fiilikseni tälläinen on.. Etenkin jos tietää mitä tekee ja tilaa niitä lentolippuja.


Poissa MaZa1

    • Viestejä: 70
    • Karma: 3
    • Profiili
Kerro ihmeessä sit et miten kävi lentolippujen suhteen tuliko perille vai lähtikö tullin poijjaat matkoille sun kustannuksella  ;)


Poissa pan

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Onko kellään tarkempaa tietoa koska tuo anonyymi poste restante loppuu? "Keväällä" on niin väljä ilmaisu  ::)


Poissa ananas

    • Viestejä: 29
    • Karma: 6
    • Profiili
Onko kellään tarkempaa tietoa koska tuo anonyymi poste restante loppuu? "Keväällä" on niin väljä ilmaisu  ::)
Ens kuun alussa. 1.4
Tosin postin sivuilla (http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/posterestante.html) lukee että pitää olla henkkarit ja nimi olla oikea, joten en voi olla varma, soita lähipostiin ja kysy...
Kun tiedät liikaa tästä todellisuudesta, ei ole enää paluuta "tavalliseksi". Joko kykenet käsittämään, sisäistämään ja hyväksymään sen kaiken, tai sekoat lopullisesti.


Poissa Greatmaster

    • Viestejä: 110
    • Karma: 4
    • Profiili
Olen yrittänyt hommata Panaeoluksen itiöitä. Kun ei tunne ketään jolta sellaisia löytyy, niin olen yrittänyt turvautua ihan näihin itiöitä myyviin kaupallisiin yrityksiin. Eurooppalaiset firmat eivät tunnu toimittavan suomeen, kun tullin kanssa on ollut liikaa ongelmia. Lopulta löysin Amerikoista firman, joka suostui kauppoihin ja minulle sellaisen lähettämään. Nyt lähetys on sitten tietenkin jäänyt tulliin ja tullista pyydellään tulliselvitystä koskien mahdollista verojen maksua, koska kauppa maksoi yli 22e.

Onko kellään kokemuksia tai muuten tietoa kuinka toimia? Uskallanko vain reteesti ilmoittaa tullinhaluamat tiedot, siitä että lähetys sisältää sienen itiöitä ja olen valmis maksamaan mahdolliset verot? Tiedän kyllä että itiöprintit periaatteessa ovat ihan laillisia, koska eivät sisällä mitään huumaavaksi luokiteltavia aineita, mutta hieman mietityttää että mitä siitä seuraa jos lähetys aukaistaan ja todetaan huumaavan sienen itiöprintiksi. Minkalaisilla näytöillä tai epäilyksillä suoritetaan kotietsintöjä? Printti on toki tarkoitettu mikroskooppisiin tutkimuksiin, mutta...
Ei ole Jumalaa, joka määräisi hyvän. Voin tehdä pahaa sinulle ja silti se voi olla minulle hyvä. - Ja päinvastoin.