Psilosybiini.info

Sekalaisia kysymyksiä kasvattamisesta

Poissa Bliney

• moro äijille
    • Profiili
Mulla toimii homma hyvin ilman jätesäkkiäkin, mä pelkään että se pussi on ylimääränen kontaminaatioriski vaan  :o
pirkule

Poissa hemulaattori

• Luotettava tunnistaja
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Ei se ole niin iso riski, jos käyttää puhtaita pusseja suoraan rullasta ja pyyhkii nekin vielä isopropanolilla ennen käyttöä. Ja tuohon laatikkoon ei enään saa sisälle mutta voi teipata ulkopuolelle. Ilmankin kyllä onnistuu hyvin ihan maku/jaksamis asia  :D

Poissa atavist

• Tulokas
    • Profiili
Mistähän voisi jäädä vajaaksi, kun olen ghetto-oppaan mukaan keittänyt maissinjyvät ja raappinut kahteen rasiaan yhteensä kolmen printin itiöt, eikä nyt vielä kaksi viikkoa myöhemmin näy mitään kasvunmerkkejä – ei edes hometta?

Liian lyhyt keittoaika jyvillä? Liian lämpimien jyvien sekaan raaputetut printit? Liian kylmä huoneilma (rasiat ovat kylmälaukussa ehkä ~21–22 asteen huoneessa)? Jotain muuta, mitä?

Voiko noita koittaa elvyttää jollain kikalla, vai kannattaako yhä vain odottaa?

Poissa hemulaattori

• Luotettava tunnistaja
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Kannattaa ihan ekana kokeilla laittaa lämpimämpään paikkaan esim. jääkaapin yläpuolella olevaan kaappiin

Poissa atavist

• Tulokas
    • Profiili
Kannattaa ihan ekana kokeilla laittaa lämpimämpään paikkaan esim. jääkaapin yläpuolella olevaan kaappiin
OK, täytyypä koittaa keksiä noille jokin lämpimämpi paikka, ja katsoa alkaako elonmerkkejä näkyä. Kiitos!