Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ekstraterrestriaaliset elämänmuodot

Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Meillä oli aina tapana lähteä landelta yöllä ajamaan takas kotiinpäin ja yks kerta meitä seuras sellanen "valopallo",se seuras meitä aika pitkän matkaa kunnes meijän auto vaan sammu kesken ajon,faijapuoli meni kattomaan onko mitään vikaa ja sillä välillä katos se 10 tai 15 minuuttia,en muista tarkkaan.Sen jälkeen auto lähti ihan normaalisti käyntiin ilman mitään ongelmaa.Ollaan keskusteltu joskus mutsin ja faijapuolen kanssa asiasta mutta kumpikaan ei löydä selitystä tälle koko jutulle ja pitää sitä mahollisena. Niillä on aina tapana pyyhkästä muisti pois (näin on käyny lähes kaikille abduktion kokeneille) ja sen takia mä ajattelinki mennä joskus hypnoosi terapiaan jotta mä saisin kunnolla selville mitä sillon tapahtu.

Mä alitajusesti vaan tiedän että näin on käyny,mun ei tarvitse todistella kenellekkään mitään. Kaikki se pelko noita harmaita otuksia kohtaan  ei voi tulla tyhjästä,mä olen vieläki tosi säikky ihminen ja pelkään edelleenki niitä otuksia vaikka itse abduktiota en enään pelkää,outo juttu sinäänsä koska mä olen ollu lapsesta asti kiinnostunu kaikesta ufoihin liittyvästä. Ja sit vielä kaikki sosiaaliset ja henkiset ongelmat lapsesta asti,lähes kaikilla jotka on kokenu abduktion on jonkinasteisia sosiaalisia ja henkisiä ongelmia.


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Yhdyn Qufwanin kommenttiin.
Uskon että on olemassa älykästä elämää. Haluan uskoa että ulkoavaruuden oliot ovat käyneet täällä, mutta sitä tuskin olisi saatu peiteltyä. On tietenkin täysin mahdollista että alienit ovat käyneet täällä salaa huomaamattamme.

Ei sitä ole koskaan saatu peiteltyä että ulkopuoliset vierailee täällä,sitä on tapahtunu jo tuhansia vuosia,jotain täällä on tekeillä .

Todisteita on niin paljon että oksat helvettii,on olemassa eri järjestöjä joiden tarkotus on salata näitä asioita. Mitä nämä tietyt järjestöt haluu salata? mun mielestä yks kaikkien ja kaikki yhen puolesta,kaikki salaisuudet paljastuu aikanaan oli kyse mistä tahansa.


Poissa inneda

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Eikös juttu mennyt niin että todiste siitä että avaruudessa on muutakin älyllistä elämää on se että meihin ei ole otettu vielä yhteyttä?  :D


Poissa suklaasammakko

    • Viestejä: 43
    • Karma: 17
    • Profiili
meitä seuras sellanen "valopallo",se seuras meitä aika pitkän matkaa kunnes meijän auto vaan sammu kesken ajon,faijapuoli meni kattomaan onko mitään vikaa ja sillä välillä katos se 10 tai 15 minuuttia

Miltä tuo valopallo näytti? Olen kuullut erilaisista valoilmiöistä tutuilta ja sukulaisilta ja monissa niissä on paljon samantapaista, omalle kohalle ei ole sattunut tällaisia näkyjä tosin. Mietin tässä että tuollaiselle tapahtumalle voisi olla sellainenkin luonnollinen selitys että se on ollut pallosalama, ja sen aiheuttama (/aiheuttanut ilmiö) on aiheuttanut kaikille paikalla olleille lyhyen epilepsiakohtauksen (magneettikentillä on tekemistä sellaisten kanssa), joka selittäisi samanaikaisen muistinmenetyksen ja ehkä myös sen auton sammumisen. Juu, tuo on ehkä kaukaa haettua mutta miksipäs sitä ei voisi sattua?
En sulje pois sitä mahdollisuutta etteikö valoilmiöiden kohdalla voisi olla kyseessä jotkin maan ulkopuoliset oliot mutta epäilen vahvasti.


Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
meitä seuras sellanen "valopallo",se seuras meitä aika pitkän matkaa kunnes meijän auto vaan sammu kesken ajon,faijapuoli meni kattomaan onko mitään vikaa ja sillä välillä katos se 10 tai 15 minuuttia

Miltä tuo valopallo näytti? Olen kuullut erilaisista valoilmiöistä tutuilta ja sukulaisilta ja monissa niissä on paljon samantapaista, omalle kohalle ei ole sattunut tällaisia näkyjä tosin. Mietin tässä että tuollaiselle tapahtumalle voisi olla sellainenkin luonnollinen selitys että se on ollut pallosalama, ja sen aiheuttama (/aiheuttanut ilmiö) on aiheuttanut kaikille paikalla olleille lyhyen epilepsiakohtauksen (magneettikentillä on tekemistä sellaisten kanssa), joka selittäisi samanaikaisen muistinmenetyksen ja ehkä myös sen auton sammumisen. Juu, tuo on ehkä kaukaa haettua mutta miksipäs sitä ei voisi sattua?
En sulje pois sitä mahdollisuutta etteikö valoilmiöiden kohdalla voisi olla kyseessä jotkin maan ulkopuoliset oliot mutta epäilen vahvasti.

Sellanen tähdenkaltanen mutta paljon isompi,ei ollut pallosalama koska vanhemmat kyllä tietää minkä näkönen on pallosalama.

On paljon puhuttu että ufoja esiintyy paljon ukkosen aikana,tässäkin tapauksessa oli ukkonen mutta tässä jutussa ukkonen oli tien toisella puolella ja toisella puolella tietä joka oli ihan pilvetön niin oli tämä valopallo joka seuras meitä. 

Soppaa vielä hämmens se että ku koko episodi oli päättyny niin radiosta tuli heti auton käynnistyttyä joku ufo ohjelma,90 luvun alussa vielä tuli yle radiosta ufo ohjelmia,sattumaako?





Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Yks mun vanhempi kaveri kerto mulle joskus että oli muijansa kanssa autoajelulla yöllä nähny kehä3:lla vantaan energialaitoksen yläpuolella todella massiivisen ja värikkään aluksen joka se vertas kerrostaloon.