Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Ekstraterrestriaaliset elämänmuodot

Poissa Herra käpy

    • Viestejä: 28
    • Karma: 2
    • Profiili
   
The awardwinning movie Day Before Disclosure

Tajunnanräjäyttävä dokumentti kauan vaietusta aiheesta.
 
Suosittelen erittäin paljon katsomaan tämän hyvin tehdyn ja todella mielenkiintoisen dokumentin.

Linkki: http://vimeo.com/13150886

Ihan kiva video.

Oon kuullu tarinan siperiasta ihmiseltä johon voin luottaa. Hän asui keski-siperiassa nuorempana neuvostoliiton aikaan, ja näki ufoja kävellessään kotiin illalla. Hän ei ollut ainoa joka niitä näki. Ne pystyivät kiihdyttämään ällistyttävän nopeasti ja tekemään nopeita käännöksiä.

Uskon tarinaan, mutta en usko ET - otuksiin. Ufot ovat olleet hallituksien salaisia projekteja jo toisen maailmansodan aikoihin. Niin Venäjällä kuin Amerikalla ja varmaan myös Kiinalla on näitä härveleitä. Miksi niitä alkoi tulemaan 50-luvulla, liittyy ehkä ennenkaikkea ydinvoiman keksimiseen... Olen kehitellyt päässäni teorian että ydinvoimalla voimistettu sähkömagneetti voisi olla tarpeeksi vahva nousemaan maan magneettikentässä ylös! Mutta tiedähäntä.

Oli vain pakko kommentoida...


Poissa kiinnostunut :P

    • Viestejä: 38
    • Karma: 3
  • Life's hard! I'm just trying to play my part.
    • Profiili
   
The awardwinning movie Day Before Disclosure

Tajunnanräjäyttävä dokumentti kauan vaietusta aiheesta.
 
Suosittelen erittäin paljon katsomaan tämän hyvin tehdyn ja todella mielenkiintoisen dokumentin.

Linkki: http://vimeo.com/13150886

Ihan kiva video.

Oon kuullu tarinan siperiasta ihmiseltä johon voin luottaa. Hän asui keski-siperiassa nuorempana neuvostoliiton aikaan, ja näki ufoja kävellessään kotiin illalla. Hän ei ollut ainoa joka niitä näki. Ne pystyivät kiihdyttämään ällistyttävän nopeasti ja tekemään nopeita käännöksiä.

Uskon tarinaan, mutta en usko ET - otuksiin. Ufot ovat olleet hallituksien salaisia projekteja jo toisen maailmansodan aikoihin. Niin Venäjällä kuin Amerikalla ja varmaan myös Kiinalla on näitä härveleitä. Miksi niitä alkoi tulemaan 50-luvulla, liittyy ehkä ennenkaikkea ydinvoiman keksimiseen... Olen kehitellyt päässäni teorian että ydinvoimalla voimistettu sähkömagneetti voisi olla tarpeeksi vahva nousemaan maan magneettikentässä ylös! Mutta tiedähäntä.

Oli vain pakko kommentoida...

Minun mielestä kaikki on mahdollista  8) eihän sitä voi tietää vaikka maailmassa olisi yksi henkilö joka osaisi esim. lukea ajatuksia mutta on piilottanut taitonsa niin hyvin ettei kukaan tiedä  :D
voi olla mahdollista että joku on avaruudesta tullut käymään maapallolla tai tulee käymään. Varmasti tulee joskus niin tapahtumaan jos ei ole vielä tapahtunut. Voi olla myös mahdollista että ovat joskus tulleet "opettamaan" ihmisiä esim. tulen keksimisessä. Ja tulevat joskus katsomaan miten ihmiset ovat kehittynyt/muuttuneet  ;D


Poissa Qufwan

    • Viestejä: 121
    • Karma: 15
    • Profiili
Mä taas uskon että ne on ollu täällä jo tuhansia TUHANSIA vuosia ja ihmiset palvoivat niitä
"Jumalina" ja tälläkin hetkellä johtaa koko systeemiä, mutta vaan piilossa. Ja kyseessä ei ole hyvät olennot. Noi hieroglyfit ja muut joissa on jotain aluksen näköisiä objekteja ja isopäisiä, isosilmäisiä olioita on kans mielenkiintoisia. :)
(Tai sitte oon vaa kuunnellu liikaa David Ickea ;))


Poissa kiinnostunut :P

    • Viestejä: 38
    • Karma: 3
  • Life's hard! I'm just trying to play my part.
    • Profiili
Mä taas uskon että ne on ollu täällä jo tuhansia TUHANSIA vuosia ja ihmiset palvoivat niitä
"Jumalina" ja tälläkin hetkellä johtaa koko systeemiä, mutta vaan piilossa. Ja kyseessä ei ole hyvät olennot. Noi hieroglyfit ja muut joissa on jotain aluksen näköisiä objekteja ja isopäisiä, isosilmäisiä olioita on kans mielenkiintoisia. :)
(Tai sitte oon vaa kuunnellu liikaa David Ickea ;))


tuo voi olla myös ihan mahdollista  :) varmasti on jossain avaruudessa älyllistä elämää. Joko ne löytää meidät tai myö löydetään ne  :D


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Aihe jaettu omaksi ketjukseen "Inspiroivia juttuja" -otsikon alta.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Tämä on äärimmäisen kiehtova ajatuskoe, mutta lipsahtaa valitettavan helposti tyhjänpäiväisen lässynlään ja hourupäisyyden puolelle. Esimerkiksi komediakaksikko Penn & Tellerin Bullshit-ohjelmasta saa ihan hyvän kuvan siitä mitä tarkoitan.

Penn and Teller - Area 51(Full Episode)

No mutta takaisin asiaan. Onko Maan ulkopuolista elämää olemassa ja mikäli on, onko se älyllistä? Tätä kysymystä on pohdittu maailman sivu ja tälläkin hetkellä SETI kuuntelee signaaleja merkkien toivossa. Jos kiinnostusta löytyy, sinäkin voit olla osallisena SETI@home projektissa analysoimassa ulkoavaruudesta saapuvaa dataa ja louhimassa mahdollisia merkkejä kommunikoinnista: *klik*

Todennäköisyyttä elämän esiintymiselle voimme arvioida Draken kaavan avulla, jonka ratkaiseminen ei vaadi matemaattisesti ala-aste tasoa kummempaa ymmärrystä. Vitsi piileekin siinä, että kaavaan on määritelty joukko tuntemattomia muuttujia, eikä ole yksimielisyyttä minkälaisia arvoja niiden paikalle tulisi laittaa. Omia arvauksia voi käydä syöttämässä Wolfram alphan laskuriin. Kaava muodostuu seuraavasti ja voimme käyttää vaikkapa Wolframin esisyöttämiä arvoja tuloksen laskemiseksi:

N = R^* f_p n_e f_l f_i f_c L

jossa muuttujat ovat vasemmalta oikealle

rate of star formation in the Milky Way | 10 per year
fraction of stars with planets | 0.5
average number of Earth-like planets per star with planets | 2
fraction of Earth-like planets that develop life | 1
fraction of life-bearing planets that develop intelligent life | 0.01
fraction of civilizations that communicate | 0.01
average lifetime of communicating civilizations | 10000 years

tulos = 10kpl kommunkoivia sivilisaatioita Linnunradan galaksissa.

Kepler avaruusteleskooppi on ollut killumassa kiertoradallamme vuodesta 2009 lähtien ja kartoittanut eksoplaneettojen määrää. Tulokset ovat olleet huikeita. Tutkimuksien mukaan omassa galaksissamme on kymmeniä miljardeja supermaapalloja elämänvyöhykkeellä. Ei ole kovin kauaa siitä ajasta, kun vielä kiisteltiin onko eksoplaneettoja mahdollista edes löytää. Kepler on tähän mennessä havainnut 2321 eksokandidaattia, joista 46 on elämänvyöhykkeellä. Mielestäni elämme hyvin jännittäviä aikoja astrobiologian suhteen.

Tässäpä vielä itse Carl Saganin pohdintaa elämän kemiasta ja kuuluisa ajatusleikki maapallon ulkopuolisesta elämästä. Kuitenkin hieman lähempää eli jopa omasta aurinkokunnastamme. Jos et ole vielä katsonut näitä, niin nyt on aika. Mielestäni Cosmos TV-sarja pitäisi olla olennainen osa yleissivistystä.

Carl Sagan on the chemistry of life on Earth/ other planets

Carl Sagan's Cosmos: Life on Jupiter

Jos maapallon ulkopuolista älyllistä elämää esiintyisi mahdollisesti jopa suhteellisen tiheästi, miksi sitä ei sitten ole jo havaittu? Niin, että se olisi enemmänkin itsestäänselvyys kuin ufohörhöjen pääkopan tai hallituksien salaisten pöytäkirjojen välissä. Tätä kutsutaan Fermin paradoksiksi. "Missä kaikki ovat?" Mahdollisesti saamme vastauksia joskus hamassa tulevaisuudessa.

UFO-havaintojen suhteen olen hyvin skeptinen. Mielestäni niiden pohjalta on liian vaikea sanoa, että kyse olisi jostakin ekstraterrestriaalisista vierailijoista. "Extraordinary claims require extraordinary evidence". Olen kuitenkin itse yksi niistä, jotka ovat tälläisen ilmiön nähneet. Muistan tapahtuman yhä kirkkaasti kuin se olisi tapahtunut eilen, vaikka olin vielä seitsenvuotias tapahtuman aikaan. Olimme ajamassa ystäväperheeni autolla kotiinpäin kaupungista. Autossa olivat minä, kaverini ja hänen äitinsä. Yhtäkkiä muiden huomio kiinnittyi lähes säikähdyksellä johonkin taivaalla, mikä kuitenkin harmikseni katosi näkyvistä ennen kuin ennätin näkemään itse. Käännyttyämme mutkasta ja ajettuamme aukean vierellä kulkevalle tielle, sain minäkin kristallinkirkkaan havainnon siitä mitä muut olivat nähneet. Klassinen ison kiekon muotoinen aluksentapainen lensi taivaanrantaa pitkin ja näytti olevan tulessa. Ainakin aluksen perästä lähti jotain liekkien kaltaista. Varmistin, että muut näkivät saman kuin minä ja olimme yksimielisiä ettei kyseessä voinut olla mikään tavallinen lentokone. Pienen ajan kuluttua se hävisi puiden taakse ja katosi näkyvistä lopullisesti. Muistan tiedustelleeni joskus jälkeenpäin muistaako kaveri tapauksen, mutta hän kuittasi sen olevan todennäköisesti vaan jotain silmänlumetta tai lentokone. "Jos se oli UFO, miksei siitä ollut sitten uutisissa?". En tiedä mitä näin tuona päivänä taivaalla, mutta en ole valmis unohtamaan asiaa vain olankohautuksella. Tulessa ollut lentokone olisi varmasti päätynyt uutisiin, mutta tästä ei ollut hiiskaustakaan. Asia jää mysteeriksi, mutta kiehtoo minua edelleen. Onko siellä joku? Oliko se alus vai jokin ilmiö mitä emme vielä ymmärrä?
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Sieniherra

    • Viestejä: 45
    • Karma: 4
    • Profiili
Selailin eilen illalla yuutubeee. Törmäsin jännään McKennan luentoon hänen näkemyksestään Ulkopuoliseen elämään.

Tosi mageesti mies löytäny vaihtoehtoja ! Suosittelen.

TERENCE MCKENNA - UFO: The Inside Outsider


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Kyllähän näitä ilmakehään syöksyviä tulipalloja voi hyvällä tuurilla osua näkemään, itsellänikin on 3 havaintoa. Useimmiten nämä hajoilevat matkalla pienemmiksi osiksi ja palavat loppuun, harvemmin mitään tulee maanpinnalle saakka. Jotkut isommat bussin kokoluokkaa olevat kappaleet saattavat vain käväistä yläilmakehässä ja kimmota uudelleen avaruuteen. Ei näitä mun havaintoja voi ufoiksi sanoa kun olivat ihan selviä tulipalloja (olikos bolidi se hienompi nimitys näille).


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
Yhdyn Qufwanin kommenttiin.
Uskon että on olemassa älykästä elämää. Haluan uskoa että ulkoavaruuden oliot ovat käyneet täällä, mutta sitä tuskin olisi saatu peiteltyä. On tietenkin täysin mahdollista että alienit ovat käyneet täällä salaa huomaamattamme.

Henkilökohtaisesti uskon että nämä "lentävät lautaset" ovat hallituksen kokeita. Erinäisiä lentäviä ajoneuvoja, joita testataan aina välillä. Teknologian kehitys yms.

Villein teoriani (jonka en usko edes olevan mahdollinen) on että ulkoavaruuden oliot ovat tulleet käymään maapallollamme ja he ovat tehneet sopimuksen esim. Yhdysvaltojen hallituksen kanssa ettei kumpikaan osapuoli paljasta olioiden olemassaoloa. Tämän perustan maailmamme rakenteeseen. Kapitalismi pyörittää kaikkea maapallollamme. Mitä tekisivät ihmiset, jos he saisivat tietää että on olemassa elämää maapallon ulkopuolella? Todennäköisesti pyytäisimme näiltä olioilta apua moneen asiaan. Teknologiaan, fysiikan ymmärtämiseen yms.
Mutta yksi asia murtaisi rikkaiden selän. Jos ihmiskunta saisi tietää suuremmasta elämänmuodosta, jolla on voimaa auttaa meitä, emmekö pyytäisi vapautta ja tasa-arvoa kaikille? Maailmanrauha on tässä maailmassa kaikkien ihmisten toive, paitsi rikkaiden ihmisten. Jos kilpailu, sodat, puute yms pörssiin vaikuttavat seikat puuttuisivat, niin samalla puuttuisi heidän rahakönttinsä..
Villi teoria, mutta tiedä häntä. Ongelmana on että jos korkeamman älyn olento tulisi meidän maailmaan, eikö hän haluaisi pelastaa meitä? Olisiko se, sen rodun toive? Mitä jos oliot ovat yhtä ahneita kuin me? Sillonhan he pitäisivät meitä panttivankeina. Pyörittääkö Xenu oikeasti galaksiamme?!
Ehkäpä heillä ei ollut tarpeeksi voimavaroja auttaa meitä? Vai ovatko he sittenkin niin hölmöjä etteivät tajunneet mitä kapitalismi on.. Tiedä häntä..

Surullisena joudun toteamaan että ehkä nuo oliota näkivät meidän maailman kunnon ja sanoivat toisilleen "Jätetään heidät rauhaan. Emme halua osaa tähän syöpään.."
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."



Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Avaruus olennot on täyttä totta ja ne vierailee maapallolla aika paljon,tarkotusta en tiedä mutta tiedän että ne sieppaa ihmisiä omiin tarkotuksiinsa.Mut ja mun perhe on siepattu ku olin pieni,meijän auto vaan pysäytettiin vihdin tiellä keskellä yötä,ja meijät kaikki otettiin sinne alukseen,aikaa tästä hävis/katos noin 10-15 minuuttia.


Poissa Mik.is

    • Viestejä: 760
    • Karma: 47
    • Profiili
Mut ja mun perhe on siepattu ku olin pieni,meijän auto vaan pysäytettiin vihdin tiellä keskellä yötä,ja meijät kaikki otettiin sinne alukseen,aikaa tästä hävis/katos noin 10-15 minuuttia.

 ???


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Onks ne käyny useemminkin hengaamassa sun kanssa vai mistä tiedät, että vierailuja tapahtuu usein? Haluatko tarkentaa kokemuksiasi tänne? Mitään todistusaineistoa näistä ei varmaan ole jäänyt?
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Mut ja mun perhe on siepattu ku olin pieni,meijän auto vaan pysäytettiin vihdin tiellä keskellä yötä,ja meijät kaikki otettiin sinne alukseen,aikaa tästä hävis/katos noin 10-15 minuuttia.

Ovatko muut henkilöt perheessäsi samaa mieltä asiasta?
Voisiko olla mahdollista, että olisit vain nähnyt unta tai kuvitellut asian?


Poissa Lion's mane

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 249
    • Karma: 66
    • Profiili
Viime talvena tuli useana yönä havainnoitua toisen henkilön kanssa selvinpäin Tampereen taivaalla lentävää muodoltaan pyöreää esinettä , muutti väriään ja lentorataansa todella tiuhaan. Tämä toistui useana yönä. Onnistuin usean videonkin tallentamaan omaksi ilokseni. Vastaavia videoita on netti pullollaan.